2014. október 1., szerda

17 Randitippek Takonypócnak

- Heló? Hogy ébredél ma reggel?
- Csá! Jól kösz!
- Nagyon jól nézel ki ám!
- Biztos....
- Van kedved velem-?
- Bocs, ma Halvér kisér haza!
- VELE?! De hisz'-!
- Bocs, nem érek rá!

Ennek a párbeszédnek voltam fülltanúja ma reggel az aréna falánál hallgatózva. A hangokat azonnal megismertem, és megmondom őszintén, késztetést éreztem arra, hogy beleszóljak ebbe a dologba.

- Na? Mizu Takonypóc?- léptem be úgy az arénába, mintha semmit se hallottam volna.
- Áh!....minden oké!- válaszolta az.
- Nem úgy nézel ki!- kötöttem copfba a hajam, és Opálnak vetettem egy szemrándítást.- Valami párbeszéd- foszlányt hallottam ám kintről.
- Jó, oké mégis van!!- fakadt ki Takonypóc- Kőfej nem figyel rám mostanában!! Folyton azzal a....azzal a hájpacnival járkál, és ez olyan igazságtalan!!! Én sokkal fessebb vagyok!! Nem?!
Amikor hátrafordult a kérdésnél, gyorsan elfojtottam a kuncogásom, mert szerintem nincs viccesebb egy hisztiző férfinél! 

- Hát....ja az vagy!- hagytam rá- De én tudnék segíteni a bajodon!
Erre azonnal felfigyelt, és érdeklődve előrébb lépett.
- Adhatok randitippeket, ha akarod, mert....tudod, nem mindenki ugyanazért a dologért ugrik!
Félrebillentettem a fejem vártam a véleményt, majd mikor láttam, hogy nemigen jut szóhoz, folytattam- A te bajod az, hogy a kiszemelt személy nem figyel fel túlságosan!.....van pár olyan fogás, amivel tuti a tiéd lehet!....Áll az alku?
Takonypóc sokáig hezitált. Nem tudom, hogy éppen arra gondolt-e, hogy "  Ez a jött-ment LÁNY AD NEKEM RANDITIPPEKET?!", vagy hogy "Pedig mennyivel jobb lenne derékon kapni Kiwit ennél a kézfogásnál!", de végül belecsapott, és a lehető leggyengébben megrázta.
- Oké!- biccentettem- És ne felejtsd el: Ezt most úgy mondtam, mint tanácsadó a segélykérőnek! OKSA?!

Így esett meg, hogy ma délután ezt a papírlapot csúsztattam be a Jorgerson-ház ajtaja alá:

RANDITIPPEK pontokba szedve:

  • Először is ismerjük meg jobban a kiszemelt emberünket! Fontos, hogy ne dugjunk főtt csirkét az orra alá úgy, hogy ő sülten jobban szereti!!!
  • Vegyük rajta észre az apró változásokat. Ez alatt azt értem, hogy dicsérjük meg a frizuráját, a ruháját, vagy éppen a kedvét...jobb, ha nem nyúlunk érzékeny részekre ( Pl.: Whoah! Micsoda hegek! Kemény csajszi vagy!!)!!
  • Tegyünk jót vele!
  • Ha éppen szabad, AZONNAL csapjunk le rá, de ne erőltessük magunkat!
  • Nem mindenkit érdekel feltétlenül, mennyi Szörnyen Nagy Rémséget tudunk lenyomni fél kézzel! Az egoistaság ugyan jó fegyver ilyenkor, de nem tanácsos a gyakori használata!
ÉS MÉG EGY EXTRA: Hogyha esetleg jól tudunk énekelni, vagy kifinomult érzékünk van a tánchoz, ilyen esetekkor nagy hasznát vehetjük! Ki nem tudna ellenállni egy jó kis pörgős talpalávalónak?! :-D


Kiwi, a viking





2 megjegyzés:

  1. A következő epizód címe: Ki miben a legjobb?
    Ééés itt is felbukkan egy modern kori cucc, de hogy mi az, azt nem árulom ááám eeel! :-)))

    VálaszTörlés