2014. szeptember 29., hétfő

16 Titkok, és egyéb lelki dolgok

Hát...azóta az éjszakai történtek óta eltelt már pár nap, és egyre jobban erősödik bennem az az érzés, hogy Hablaty egy nagyon jó srác!.....bár ennek két bökkenője van:
1: Az, hogy hamar meglátszik rajtam, hogy mire gondolok.
És a legnagyobb, amitől mindíg félni kezdek:
2: ASZTRID
Mi lenne, ha rájönne erre?! Tuti, hogy bepöccene!
Namindegy, elmesélek pár olyan esetet, amikor majdnem lebuktam:

Ezek az esetek még az éjszakai gyakorlatozás utáni nappal történt. Szokatlanul élénk voltam, mert reggel egy nagy vödörnyi vizet borítottam a fejemre, és totál pirospozsgás lett az arcom.
Éppen a vizet vittem Opálnak, amikor Hablaty a hátam mögött volt, és megszólalt:
- Milyen jól nézel ki, amikor vidám vagy!
Ekkor úgy megzavarodtam, hogy megbotlottam az egyik sárkány farkában, és kiöntöttem a vizet...
"Jujj"- gondoltam, és vártam, míg felállítanak.

***

A másik délelőtt történt, amikor épp a fegyverekkel szórakoztunk. Nekem épp egy új lövési-módszert kellett betanulnom, és nem akart sikerülni...
- Nyugi Kiwi, segítek neked!- ajánlotta fel Hablaty, és megfogva a kezemet segített nekem.
" Áááh! Megérintett!"-izgultam be, és kilőttem a nyilat....nem talált be a közepébe, ahogy kellet volna...

***

Később, már úgy 11 körül a levegőben folytattuk a gyakorlatozást. Épp a szlalom volt a soron, ami tudjátok eléggé jól megy nekem.
Most is tökéletesen teljesítettem a pályát, és Hablaty megtapsolt, és meg is dicsért. Az arcom akaratlanul is piros lett, és el kellet kapnom a fejem.
- Valami baj van?- kérdezte Hablaty.
- Nem, semmi!- hazudtam- Bogár ment a szemembe!
És ennyivel megúsztam! :-D

***

És ma....PONT ővele találkoztam elősször az arénába menet!!!
Csak dadogva tudtam válaszolni:

H: Szia Kiwi! Hogy vagy?
É: Áh....szia Hablaty!....kösz, jól!
H: Remélem ma is olyan jól fogsz teljesíteni, mint tegnap! Nagyon ügyes voltál akkor!
É: *elpirul*....öööm....tényleg? Köszi! Kedves vagy!
H: Na, és Opál hogy van?
É: Áh, köszi.....jól!
H: Baj van?
É: Nem dehogy! Miért lenne?
H: Mert mostanában gyakran elkapod a fejed.....meg ilyesmi.
É: *nyelek egyet, és a szemébe nézek*...ööm, nyugi! Semmi bajom nincs! Majd' kicsatanok! *nevet*
H: *nevet*

A mai napon lazázás volt. Csak etettük a sárkányokat, és páran ismételtek sárkánytanból ( nekem még nem kell, de érdemes lenne megtanulnom)

Amikor Opált vakargatam, éreztem, hogy a copfom kezd meglazulni. Így hát persze fogtam magam, és kibontottam.
Hosszú, barna, enyhén hullámos hajam ittlétemkor elősször újra a vállamra hullott. A hátam mögött csodákozó csönd támadt. Mikor hátranéztem, Halvér Takonypóc, és Fafej volt ( hú, de meglepő! Már kezdem megszokni a furcsa viselkedésük!), és le nem tudták a szemüket venni rólam...
( azért nem teszek ide képet, mert 1. nincs arra kép 2. biztos tudjátok hogy néznek a fiút ha valami "csinos" dolgot látnak :-P)
- Így jobb vagyok?.....-kérdeztem hosszú tétovázás után.
Azok bólogattak, és beláttam, hogy igazuk van: tényleg javít a külsőmön. Hiszen otthon se nyúltam hajgumihoz, csak itt, hogy "vikingesebbnek" látszak.

Pont ekkor szólt Hablaty pár embernek, hogy segítsenek neki. Így maradtunk csak mi: Én, Kőfej, és Fafej az arénában....meg persze a mi sárkányaink ( az enyém, és az ikreké)
- Amúgy tudod, hogy Hablatynak van egy titka?- szegezte nekem Fafej.
- Nem nem!- kiváncsian pillantottam fel- Na, és mi az?
- Egy fesztivál! Egy Tűzfeszti-.....AUU! Hugi, állj már le!
- Nem!- verte tovább a bátyját Kőfek- Ez hétpecsétes titok! Még nekünk se kéne tudnunk!
Fafej nem hagyta magát . Rúgkapálni kezdett, és véletlenül behúzott egyet Böffnek.
- HÉJ!- riadt fel Kőfej, és leszállva a srácról a sárkányhoz rohant- Te szemét! Nem látsz a szemedtől?!
- Szóval, ööm.....mi lenne az a titok?- érdeklődtem, hogy véget vessek a viszálykodásnak.
- Hát, ha már ez az ökör kikotyogta, elárulom!- hajolt közel a lány, és elkezdett magyarázni- Ez a Tűzfesztivál idén lesz, és ez lesz az első alkalom, hogy ezt megrendezik! Elvileg minden sárkánylovasnak meg kell jelennie, és meg kell mutatnia, mit tud a levegőben. Az alapkikötés persze, hogy egy fáklyán magával hozza a sárkánya tüzét!!
És mivel ez egy verseny, a győztes nyer valamit....csak azt nem tudom, hogy mit!
- Ja, és az ünnepség után egy hajnalba nyúló táncos bált rendeztnek!- kotyogott közbe Fafej- Biztos kircsi lesz!
Még többet megtudhattam volna erről a felkorbácsoló dologról, ha nem jött volna meg Hablaty, és nem folytattuk volna a mindennapi dolgunkat: a sárkányok szokásainak lejegyzetelését, tanulmányozását.

Ezekből a percekből nemige maradt meg semmi: mert már két dolog is volt, ami majd' szétvette a fejemet!

Kiwi, a viking





6 megjegyzés: