2014. szeptember 20., szombat

9 Képek a Sárkányversenyről

Igen, jól olvastad: igazi, élethű fotókat hoztam a Sárkányversenyről!!!De hogy hogy sikerült, és mi módon, annak története van: elmesélem.

Már jobb lett az orrom, és Opál is kapott  egy külön sarkot a házban. Egyszercsak hajnaltájt valami kopogott az ajtón, és mikor kinyitottam, a  kis gonosz Rettenetes Rém volt az, aki egy termetes dobozt tartott a karmai között. Jutalmul egy halat dobtam neki, és azonnal kinyitottam a küldeményt:
HÁT KÉRA MÉGIS ELKÜLDTE A CUCCAIMAT! :-D
Benne voltak a hangszereim, és a kedvenc ruháim....még egy doboz csokit is csomagolt!
Ahogy így kutakodtam, egy kemény dologba akadt meg a kezem. Mikor kihúztam megláttam:
EGY FÉNYKÉPEZŐGÉP!!!....

Nem tudtam eldönteni, hogy most haragudjak a tesómra, vagy agyonölelgessem-e.
Mit mondjak Hablatyéknak, ha ezt meglátják?! Teljesen átlagos vikingnek kell látszanom!!!.....Mit tegyek???

Ekkor valaki landolt a házam előtt:
- Szia Kiwi! Ébren vagy?
Asztrid volt az. Megált bennem az ütő. Ugye nem fog bejönni?
- Jössz a Sárkányversenyre?... ma lesz, az arénában!
"SÁRKÁNYVERSENY? MINDÍG IS EL SZERETTEM VOLNA JUTNI EGYRE!"-villanyozódtam fel.
- Persze hogy jövök! Csak felöltözök!- kiáltottam ki, és rögtön elkezdtem kapkodni magamra a cuccomat. Opál nem értette miért ez a nagy sietség, de engedte, hogy a szélnél is sebesebben felnyergeljem. A nagy sietségben felkaptam a fényképezőgépet, és nyakunkba véve a lábunkat rohanni kezdtünk.

A bejárat előtt hatalmas sor állt. Még mindíg abban a tévhitben voltam, hogy egy doboz bonbont raktam a zsebembe, ám kihúzva az a kemény valamit, rájöttem hogy mégsem.
- Francba!-motyogtam.....de már nem tudtam kivinni.

Ígyhát....ha már nálam volt, fotóztam vele. És CSAK NEKED / NEKTEK megmutatom őket:





















A versenyt Hablaty nyitotta meg. Sajna ő nem versenyzett... de egyszer mondta nekem, hogy néha szívesen beszállna egy-egy mérkőzésbe. ( ez elvileg egy videó lett volna, de a mellettem ülő kissrác meglökött, így csak ennyit sikerült felvennem....amúgy így keletkezett a többi mozgókép is!)















Halvér mindent beleadva versenyzett.














Az ikrek tátott szájjal nézték, hogyan zuhan lefelé a birka, amit a vezsekedésük miatt leejtettek....











Takonypóc nem bírta ki, hogy ne villantson FELÉM egy csábos mosolyt.... :-)....akaratlanul, is de nagyon jólesett....

















Itt egy kis baleset történt. Mivel Böff, és Töff tüsszentett egy nagyot Kampó Bütyökkel hátrányba került. Fafej, és Kőfej pedig gyorsan elszeleltek a tett helyszínéről.












Asztrid most is remekelt...ő a "Nagy tüsszentés" után is vezette a mezőnyt...


















Ééés, MEGINT TAKONYPÓC!.....ez a fickó igyekezett mindíg a közönség közelében repülni, és minnél bíztatóbb képet vágni. Itt, mivel sietett, csak egy halvány vigyorra futotta... :-)

























Asztrid ismét megszerezte a fekete bárányt!!!
És nem tévedtem sokat, ő is nyerte meg a versenyt:





















Állás:

1: Asztrid Hofferson
2: Takonypóc Jorgerson
3: Halvér Inkerman
4: Kőfej, és Fafej Thorrson


A fináléban Asztrid a közönség felé repült, hogy a szokásos módon pacsit adjon a rajongóknak.
"Én is akarok!" határoztam el, és fölálltam. De annyira előre hajoltam, és egy kislány úgy hátbavágott a mögöttem levő sorból, hogy hanyatvágódtam egyenesen egy viking úr ölébe...NAGYON CIKI VOLT.
Amikor felálltam, Viharbogár már elszállt....Asztrid hátranézve sajnálkozó arcot vágott: valóban szánalmas látványt nyújthattam.

Iszonyúan élveztem a mérkőzést, egész este arról beszélgettem Opállal. Ugyan ő nem látott semmit belőle. de minden mondatomra bólogatni kezdet...

Már meg is fogalmazódott bennem, hogy mit akarok még elérni: HOGY RÉSZT VEGYEK EGY ILYEN VERSENYEN! Milyen jó érzés lehet sebesen szállni az égen, miközben fűt a versenyszellem, és minnél több birkáért kell megküzdened!...
Álmodozva dőltem Opálnak, és néztem a délutáni szikrázó napot: Mi mindent tartogat még nekem ez a hely?......

Kiwi, a viking

9 megjegyzés:

  1. huh.... hát erre csak azt tudom mondani... ELKÉPESZTŐ VAGY!! Most fogtam magam, és elolvastam az egész irományod. és be kell vallanom, nagyon tetszett!!! Imádom a stílust amiben írsz! Csak így tovább, már várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia HTTYD Fogatlan!
      Köszönöm a pozitív visszajelzést, HATALMAS löketet adott a következő részekhez! :-)

      Törlés
    2. nm :) amúgy egyszer rajzold le a sárkányod, mert nagyon jól kitaláltad, és érdekelne pontosan hogy néz ki pl alakra. :D

      Törlés
    3. Oké! Mindenképp fel fogok tenni egy képet róla, csak most nem túl jó a szkennerünk, aztán még nem sikerült beerőszakolni még egy fotót se....De Meglesz! :-D

      Törlés
    4. uh, akk bocsi a kérésért... de köszi is (:

      Törlés
  2. :-O... Azt a bonbont, és a csokit én küldtem! Finom volt? :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az volt....de csak akkor tudtam megenni, amikor hazaértem!
      Legközelebb azért vigyázz, mit raksz be nekem! Oké?

      Törlés
  3. Szia! :D Nagyon jó lehetett végignézni a versenyt, és ne szomorkodj a kövit is biztos Asztrid nyeri meg és pacsizhattok! :D Amúgy és is nagyon nagyon nagyon nagyon részt szeretnék venni egy versenyen! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát...ahogy Hablaty mondaná: Csak gyakorolni kell.... :-9.....amire néha nehéz rászánnom magam! :-)

      Törlés