2014. szeptember 12., péntek

1 Átköltözöm Hibbantra

- Köszönöm uram! Mindent köszönök!- integetek egy gronkelen repülő fickó felé, aki elhozott ide, Hibbant szigetig.
Az ürge köszönés nélkül elrepült, és én még mindíg hitetlenkedve álltam a falu előtt.
Nem tudtam elhinni, hogy épp két megrakott táskával tötymörgök az előtt a csodálatos hely előtt, ahova már régóta el akartam költözni: HIBBANTRA! És erre, hazafele menet az utcán egy pasas fölvesz a sárkányára, és kidob itt!
EZ HIHETETLEN! KÉSZ CSODA TÖRTÉNT!

Mikor kicsodálkoztam magam, fölvettem a cókmókomat, és elcihelődtem, egészen a falu belsejéig. Pezsgett az élet mint mindíg, és sokáig tartott, míg átvágtam magam a csodálozó emberek kereszttüzén...hát, tényleg furcsa lehettem kopottas farmernadrágomban, és hosszúujjú pólómban, amin egy gördezkás csaj feszít.

Végül megtaláltam....az én kis házamat.
Egy gyönyörű házikó, ami sárga festékkel volt lekenve, és az ajtó is tárva - nyitva állt nekem...beléptem.
A ház még üres volt. Finom, fűrészpor szag terjenget, keveredve egy kis levendulával. Bútorok még nem voltak, ami rendelkezésemre állt, az egy ágy volt.....amin megpillantottam valamit.

Odasiettem és közelebről megnéztem.
Egy hatalmas, barna kabát, és egy szöges szoknya volt kikészítve, plusz egy narancssárga-csíkos póló, egy vállvédő, egy harisnya, meg egy nagy, bundás csizma: A CUCCOM!
" Hát Asztrid mégis észben tartotta!"-mosolyogtam - "Azt hittem elfelejtette!"

Kinéztem az ablakon, és gyorsan becsuktam. Az ajtót is bevágtam a biztonság kedvéért, és seperc alatt átöltöztem: ebben profi vagyok! *nevetek*

Később megnézve magamat a tükörben elkezdtem csodálkozni azon, hogy mennyivel szebb vagyok, mint otthon....és mennyivel idősebb! 19 éves! Biztos a két dimenzió átlépésekor idősödtem meg...*vállvonás*....de jó így!

"Ennyi öröm csak nem érhet egy nap!"-ujjongtam, és széttárva karomat az ágyra dőltem: így maradtam egy darabig - Imádok Hibbanton élni!


Kiwi, a viking

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése