2014. szeptember 16., kedd

5 Gyakorlatozások

Alig vártam a mai napot. Ugyanis ez volt az a nap, amikor elősször repülhetek, persze elősször Hablattyal, és Asztriddal, akik megtanítanak az alapokra. Alig várom.

Ma reggel az arénában mihelyts beléptem, rögtön elkezdtek sutymorogni a hátam mögött, Hablaty pedig elkezdett beszélni:
- Srácok! A mai napon Kiwi megtanul repülni...és mivel vele kell foglalkoznom, Ti szabadnapot kaptok! De semmi rosszat ne halljak felőletek!
- YEAH!- kiáltottak fel egy emberként Kőfej, Halvér, Takonypóc, és Fafej, majd megfogva sárkányukat egyenként kiszivárogtak. Mielőtt kivezettem volna Opált a karámból, Takonypóc egy olyasmit súgott nekem:
- Gyerünk! Szerezz még egy jó pontot nálunk!- és kacsintott.
Én bólintással válaszoltam, és hogy megerősítsem a válaszomat, rá is néztem.

- Na, már csak mi hárman maradtunk!- állapította meg Hablaty- Hát akkor kezdjük is! Gyerünk Fogatlan!- és felsuhant. Őt Asztrid követte.
- Te is csináld ezt! Mond ki a nevét, és egy kicsit bökd meg az oldalát!- utasította Asztid.
- Opál! Hajrá!- mondtam, és csodák-csodájára tényleg a levegőbe kerültem én is....csak irányítani nem tudtam.
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!- óbégattam- HOGY KELL IRÁNYÍTANIIII?????????
- Csak a lábaddal nyomd az oldalát! És utasítsad rá, hogy lassítson!!-  mondták. Én így is tettem, Opál meg végre lassabra vette a tempót.
- Húh! Valami kijött belőlem!- fújtam egy nagyot. Ekkor meghallotam valakit:
- HABLAAAATY! GYERE CSAK LE!
Hablaty egy csapásra mogorva arcra váltott:
- Jaj, ne már! Bélhangos hív! Megint foglalkoznom kell azokkal a szerződésekkel...falusi gondokkal...törvényekkel....meg ilyesmikkel!!!













- Hát....akkor menjél! Én átveszem Kiwit!- ajánlotta fel Asztrid, miközben mindketten lelandoltak egy percre. Hablaty magához húzta a barátnőjét, és megcsókolta:
- Köszönöm!- majd elszelelt.











Ígyhát Asztrid egyedül jött oda hozzám. Opál nagyon megörült, hogy Viharbogár visszafele repül, és majdnem nekirugaszkodott, hogy fogócskázzon vele: Még időben fékeztem le.
- ÖÖÖM...amúgy nálatok van gimmnasztika gyakorlás előtt?-kérdeztem
- Miii?!- nézet rám Asztrid olyan arccal, mintha egy hatalmas baromságot mondtam volna...és így is volt. Gondoltam, átfogalmazom a kérdést:
- Öm....vagyis....be szoktatok melegíteni?
- Viccelsz?- nevetett- Gyerünk, tedd azt, ami magadból jön!



















Ígyhát karkörzések, és egyéb hercehurca nélkül megtanultam repülni. Persze Opál, még furcsának tartotta, hogy egy nála alacsonyabb, csíkos-atlétás lány irányítja őt a hátáról, ám később megszokta. Könnyedén csinálta az egyenes repülést,a landolást, és a felszállást is.
Ezen a napon életemben elősször láthattam Hibbant szigetet az égből. Csodálatos élmény volt...:

 ...persze az már kevésbé, hogy majd' összeestem a fájdalomtól: tartós izomlázam lett a végén!
- Nem baj! Ügyes voltál!- dicsért meg Asztrid- Majd elmondom Hablatynak, milyen voltál!
Persze ez nem segített rajtam..."De hát viking vagyok! Ki kell bírnom!"- motyogtam, és mint egy darab fa, nyöszörögve bedőltem az ágyamba aludni.

Kiwi, a viking

2 megjegyzés:

  1. Neked valamivel jobban ment az első repülésed mint nekem! :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nem!
    Ugyanolyan bénán nézhettem ki, képzeld csak el:
    egy sikítozó csaj, aki egy száguldó, lobogó nyelvű sárkányon száguldozik oda-vissza, ..... :-)

    VálaszTörlés