2014. szeptember 23., kedd

11 Ezek a fiúk! ( levél Kérához)

Szia Kéra!

Mivel ma eléggé furcsa dolgok történtek, és Opálon kívül senki sincs, akinek el merem mesélni, hát ezért írtam neked!
Mostanában a fiúkat elkapta valamit....olyan furin viselkednek. Tudod, Halvér Takonypóc, és Fafej....de inkább használjunk rájuk egy gyűjtőnevet, mondjuk " A HÁRMAS"-jelzőt! Jó?! :-)
Naszóval, ma reggel minden oké volt. Hablaty ma ráért, nekem, és Opálnak ma is az arénába kellet mennünk.
Ahogy betoppantam, a srácok úgy meredtek rám, mintha épp egy istennő szállt volna alá az égből. Furcsállva néztem rájuk.
- Szevasztok!-köszöntem nekik úgy, mint minden reggel.
Ezek után Opált bekötöttem egy kis karámba....és ekkor vettem észre, hogy szokatlanul meleg van ma..."Inkább leveszem a kabátomat-gondoltam- és inkább így flangálok tovább:

Amikor egyenként gomboltam ki magam, 6 szúrós valamit éreztem a hátamba fúródva....hát persze hogy a fiúk voltak! Olyan erősen szuggeráltak, hogy már érezhető volt a hátamon!! Hogy mi volt rajtam olyan érdekes?!
Ingerülten hártafordultam hát, és megkérdeztem tőlük:
- Srácok? Van valami rajtam?!
Azok hárman máris a földet kezdték nézegetni, és tagadtak erősen, hogy "Á, dehogyis, hogy mondhatok ilyet, ők épp a sárkányaikat etették!"
Hál' istennek ekkor érkezett meg Hablaty, és Asztrid. Mik ki nem fejlődhettek volna még ebből a 4 személyes párbeszédből!.... :-/
Az egész délelőttöt gyakorlatozásokkal töltöttük ( mily' meglepő!), és 2, legfeljebb 3 személyes csapatokra kellett oszlanunk.
- Én Kiwivel leszek!- jelentkezett Halvér.
- Dehogyis! Én!- csattant fel Takonypóc
- Nemár srácok! Úgyis velem lesz egy párban!- szólalt meg Fafej.
Hablaty alig tudta leállítani a civakodást. A vége pedig az lett, hogy egyikkel se kerültem össsze...hanem Hablattyal, és Asztriddal csináltam a feladatot. *háháááá!!! :-D*


Ma az ebédet együt töltöttük. Mivel érkezésem óta csak Mozart golyón, és sült halon éltem, jól esett ma egy kis jakhúsos-szendvics, ami egy méretes cipó között illatozott.
Egy csinos asztalt is berendeztünk az aréna közepére, és padokat húztunk oda, hogy azért mégiscsak üljünk valahova. Én azonnal leültem egy nekem szimpatikus helyre. Persze a hármas most se maradt nyugton. Azonnal elkezdtek tolongani, hogy melyikőjük ül le előbb mellém. Most is inkább úgy tettem, mintha nem vennék tudomást a dulakodásról, majd a pad legszélére csúsztam: ÜLJENEK CSAK HÁRMAN EGYMÁS MELLÉ!
És ekkor jegyezte meg az egyikük:
- Sokkal jobbann nézel ki szoknya nélkül!
MIT MONDOOOOT?!

Ezek ténylegesen legeltetik rajtam a szemüket!!..."No komment!".... 
Persze ezt nem tettem szóvá, csak egy horkantás volt erre a válaszom, és egy kicsit beljebb húztam a lábamat, majd azzal nyugtatgattam magamat: Legalább észrevette a legújjabb cicanadrágomat!...

A délelőttöt pedig jobb, ha meg sem kérdezed....ugyanaz zajlott le, mint délelőtt is: dulakodtak....ÉRTEM!!
Ha megfejted bizarrrrrrr viselkedésük okát, kérlek írj vissza!
Köszi!

Kiwi, a viking



1 megjegyzés:

  1. Ja, és bocsánat mindenkitől! Ez nem a Vihar Hibbanton!
    Csak gondoltam csinálok valami "előzmény-szerűséget", ami megmagyarázza majd a szereplők viselkedését a következő részben!....remélem értitek! :-)

    VálaszTörlés