2014. szeptember 14., vasárnap

3 Egy új, vad sárkány gazdát keres ( előzmények)

Ma reggel jó sokáig aludtam...
Igen, több ideig, mint otthon szoktam...."Talán mert nem a szobámban vagyok?"-gondoltam.
Na mindegy....fölkeltem, és átöltöztem, ugyanolyan sebességgel, mint tegnap, aztán frissen, és üdén elindultam az arénához.

Útközben az ikrekkel futottam össze.
- Szevasztok skacok! Jót aludtatok?- köszöntem nekik, de azok csak mulyán rámnéztek.
- Dehogyis! Tökre ki vagyok!- motyogta Fafej- Például tegnap is elkel-...AU! Kőfej, miért vertél meg?!
Kőfejtől egy olyasmit véltem hallani, hogy "Hallgass! Tudod, hogy Hablaty azt mondta ez titkos még!!", amitől Fafej rögtön elhallgatott.
- Hát....jó!....-vontam vállat. Ha nem akarnak válaszolni, hát legyen.
Ekkor pillantottam meg Fogatlant az égen repülni. Hablaty a hátán volt, és előre meredve ült sárkánya hátán. Pont elcsíptem, amint fáradtan ásít eggyet. Ő nem ilyen szokott lenni! Miért ilyen nyomott?!





Ezt ki kell derítenem! Már határozottab léptekkel haladtam Hablaty nyomába.


Kiwi, a viking

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése