2014. október 11., szombat

24 Sárkánytánc, és ugra-bugra

Azt szeretem Hibbantban, hogy itt hagynak élni....
Például itt van a sebem, ami nem olyan kicsi, de nem kérdezősködnek folyton, hogy "Na és hogy van?", meg hogy "Jaj, ezzel a karral ne menjél sehova!"....Hablatyékat se érdekli nagyon már...Ez a jó!

Ma reggel amikor lassított felvételben fölvettem a ruhámat, odamentem Opálhoz, mert nem akartam hinni a szememnek. Opál érdeklődve nyújtogatta a nyakát, hogy vajon mit bámulok rajta ilyen vidáman.
- De....ez nem halucináció!...Opál, neked meggyógyult a szárnyad!...

***

A mai napon Hablaty behívott mindenkit az arénába, ugyanis " Valami fontosat akar mondani".
Mivel még mindig nagyon felvontam dobódva Opál gyógyulásától, sárkány háton mentem suliba. Csodálkoztak is a többiek, amikor lelandoltam közéjük.
- Nicsak Kiwi!.....Opál meggyógyult?

-Igen, mint látod!..- mosolyogtam.
- Hát ez gyors volt. Tudod, csak pár nappal ezelőtt volt a harc...!
- Ezen a héten....!
- Oké, akkor ezen a héten, bocs. De ahhoz képest olyan gyorsan forrt be a hasadás, amilyet én még SOHA nem láttam! Nézzétek srácok!
És kifeszítve Opál szárnyát, megmutatta nekik is...
- Wow! Nagyon menő a sárkányod!- jegyezte meg Takonypóc- ....mint te!
- Mit mondtál neki?- figyelt fel Kőfej, és arcával a választ követelte.
- Áh, csak azt, hogy a sárkánya menő....-esett zavarba a srác, majd átkarolta a lányt, hogy abbahagyja az érdeklődést...sikerült is elnémítani.
- Szóval, térjünk a lényegre- fordult vissza Hablaty- Ez lesz az első, hogy megrendezem ezt az ünnepséget, és remélem nektek is tetszeni fog: A Tűzfesztivált!
- WHOAH! EZ KIRÁLYNAK HANGZIK!- ámuldoztunk.
Hát még is igaz volt, amit az ikrek mondtak még nekem régebben. Tényleg Hablaty találta ki ezt az egészet! És milyen jó ötlet.
- A lényege az lesz, hogy minden sárkánylovas, és sárkánylátogató -lovas eljön, és előad valamit a sárkányával-
- Tudjuk!- vágták rá kórusban az ikrek.
Hablaty megállt a magyarázásban:
-Honnan?.....De hisz' ezt idáig még egyikőtöknek se mondtam el idáig! Még Asztridnak se!
- Hát....nem egészen! Hallottuk, amikor magadban beszéltél!
- Aj, ti micsoda ünnep rontók vagytok!- méltatlankodott Hablaty- Képesek vagytok engem KIHALLGATNI?! Na, és rajtatok kívül kiknek sikerült, még elmondani?!
-Kiwinek!- vágta rá Kőfej.
Felhorkanva rázkódtam meg a nevem hallatára. Persze, milyen szépen beköptek engem is ezek a....!
- Kiwi, tényleg?
- Hát....igen!- nyögtem ki, eközben villámokat szórtam a szememből Kőfej, és Fafej felé.
- Na, és mennyit tudsz belőle?
Ekkor jutott az az eszembe, hogy amiért ők belerántottak magukkal a mocsokba, én rántom ki őket onnan:hazudok valamit.
- Hát....öööm. Csak annyit, hogy lesz!.....mást nem!- hazudtam, és bevált a tervem, Hablaty, egy megrovó pillantással tovább folytatta:
- Szóval ezeket kell tudni róla:
1. Mindenki egy egyéni produkcióval lép fel
2. A végén mindeki kap valami díjat
3. Egy hajnalba nyúló táncmulatsággal zárjuk az ünnepélyt
4. Az elején mi heten nyitjuk meg a bemutatót, amit ma, teljes titokban, már most elkezdünk gyakorolni!
Induljunk is!
És Hablaty felpattanva Fogatlanra indulást parancsolt a hegyek mögé.

***

Hogy mi volt a koreográfia, amit begyakoroltunk, sajnos nem árulhatom el, mert még titok!....nyugalom, a fesztiválon majd láthatjátok :-)

***

Hazafelé, direkt az ikrekkel mentem haza. Igazán érdekelt, vajon miért árultak be:
- Miért volt ez az egész?- kérdeztem tőlük, miközben egy kavicsot rugdostam magam, és Opál előtt.
- Miért? Te is hallottad! Csak az igazságot mondtuk!- vonta meg a vállát Fafej, és felpattantak a cipzárhátra, hogy leléceljenek.
- EZT NEM ÚSSZÁTOK MEG ILYEN KÖNNYEN!- kiáltottam, és utánuk szálltam. Könnyen utol is értem őket- Tudjátok mit? Én nem haragszom, de cserébe ÉN segítek nektek betanítani a műsor számotokat!....és ha táncolni is akartok, akkor az se akadály!
Néma csönd lett...
- Dehogyis- csattant fel Fafej- Mi majd kitalálunk magunknak!
- Na, és mi lenne az?- érdeklődött Kőfej.
- Hááááát......eeem.....nem tudom- vallotta be a fiú.
- Na ugye!- röhögtem- Akkor szívesen segítek nektek, de PSSSSZT! Ez titkos! Tegyetek úgy, mintha minden egyes koreo a sajátotok lenne! OKÉ!
- OKÉ!- kiáltották az ikrek, és miután beleköptek a tenyerükbe, rám csaptak egy nagyot.

***

A mozdulatokat 3 napig gyakoroltuk, teljes titokban, mindig ebéd előtt.
Senki se kémkedett utánunk, és az ordításokat, szitokszavakat se hallotta rajtam kívül senki.
- Najó, ennyi volt mára!- jelentettem ki az egyik délben- Királyak vagytok! Már nagyon jól haladtok! Még holnap átnézzük, aztán megvagyunk vele! Azért nekem is gyakorolnom kell valamit!
Rögtön azután, miután elsuhantak, valaki hátulról befogta a szememet
- HELÓÓÓ Kiwi, a profi! Miben settenkedsz megint?
- TAKONYPÓC!- borultam ki- Te kémkedsz? Tudod, hogy mindenkinek titkos a műsorszáma!
- Tudod, hogyne tudnám Kiwi- vigyorgott kajánul- És egészen más dologért fordultam hozzád!.....Már tapasztalatból tudom, hogy különösen jó táncos lábakkal vagy megáldva....
- Hát ja!- mosolyodtam el szerényen.
- .....megtaníthatnál engem is valamire, hogy végleg enyém legyen Kőfej, az én hercegnőm!
Kuncogtam egy sort, mert valahonnan sejtettem, hogy ezért keresett fel.
- Hát jó....legyen!-bólintottam, és megtettem a tánctanítás első lépését:
- Tegyük fel, hogy ez a szikladarab Kőfej....!

Kiwi, a viking

UI.: Ja, és Boldog Sárkánynapot Mindenkinek!Bevallom őszintén erről ( micsoda szégyen) nem tudtam semmit az égvilágon, ma találtam Google+-on...mindenesetre utasítom az összes olvasómat, hogy jövőre jelöljétek be október 11.-ét! :-)












3 megjegyzés:

  1. Nézzétek! Ezt találtam a Wikipédián:

    Ezen a napon
    Ma 2014. október 11. van,

    Brigitta, Gitta névnapja

    XXIII. János pápa
    -Szent XXIII. János pápa emléknapja a katolikus egyházban az általa összehívott második vatikáni zsinat kezdőnapjának évfordulóján
    -a felkelés napja Macedóniában az 1941-es fegyveres ellenállási mozgalom kezdőnapjának évfordulóján

    Akkor ez a sárkánynap valami vicc?! Vagy valami modern hóbort? Szerintetek?

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom. :DD De neked is boldog sárkánynapot, bár nem tom mi az! :DD

    VálaszTörlés
  3. Hát ja....így mondhatom könnyű megünnepelni, hogy nem tudunk róla semmit! :-D

    VálaszTörlés