2014. október 27., hétfő

Mi hogy működik? ( közérdekű közlemény )

Kedves kis blogolvasó-sárkánylovas-barátaim!

Pár újjítást végeztem a blogon, oszt' gondótam, megmutatom, mi hogy működik! Naszóval.


Pontosssan ma indítottam egy szavazást. Vigyázat, csak egy valamire szavazhattok!...és 5 nap múlva vége lesz!...úgyhogy nagyon várom a véleményeteket! :-)....ez lenne az:

Van itten egy gyönyörűsséges "rendszeres olvasók" dokk, amiben fel lehet iratkozni Kiwi, a viking kalandjaira. És, mint látható, már 3 ember követ ( IMÁDLAK TITEKET! KÖSZIII!! :-* ) Csak azt a kék valamit kell megnyomni...onnantól már könnyen megy minden.
 Egyes cikkeket még e-mailben is lehet küldeni. Csak pötyögd be a mail címet, és már megy is! ( próba kedvéért azért az elején ajánlatos a sajátodon kipróbálni először!)

Na, és ha a legaljára tekertek, ott van a fordító, ami egy tetszőlegesen kiválasztott sztorit lefordít bármilyen nyelvre....nem tökéletesre ugyan, tudjátok Google Fordító minőség ( pár szót nem is vált át :-( )....dehát....így se rosz sztem.


Alatta pedig, ha épp valamelyik epizódot még se találnátok az archívumban, csak egy szavatokba kerül, és kidobja azt, amit kerestek.

Mára ennyi.
A mai epizód elmaradásának oka: ma Halooween bulira vagyok hivatalos, aztán hazaérve rögtön visznek is tornára Szentendrére!
Addig is:
" Legyetek jók, ha tudtok!
A többi nem számít!"

Azért annyit elárulhatok a következő részről, hogy Eret hajójára kerülök rabságba...de hogy mi lesz ebből?....kiderült holnap: hadd izguljatok!:-)....a "Sárkánytámadás" már rég volt: biztos azóta nem voltatok kitéve feszültségnek! :-D

Kiwi, a viking



1 megjegyzés: