2014. október 16., csütörtök

26 A Titán sárkányok-völgye

Arra ébredtem, hogy valaki ébresztget...
- Aaaaaj!....mivaaan?- nyafogtam elnyújtottan, és vettem rá a fáradságot, hogy kinyissam a szemem: Valka volt az!
- Kiwi! Gyere velem!- súgta.
- Hovaaaa?- nyűgösködtem- Egy órája aludtam el, még lehet hogy hajnali 4 sincseeeeen!
- De valamit akarok mutatni neked!....
- Muszááááj?....nézzen körül, mindenki alszik itt, mert nemrégen let vége a bálnak!....
- ...és most kezdődött el valami!....ha velem tartasz!- erősködött Valka- Gyere, induljunk!

- "Hú, de titokzatoskodó itt valaki!"- gondoltam, és felkapva a kabátomat, utána indultam....már amennyire lehetett a fetrengő emberek között...
Felhőugró már kint várt minket:
Pár bökés, és Opál is talpon termett, és szaglászni kezdte a felhőszelőt.....az is őt, amíg Valka oda nem ment hozzá, és súgott neki valamit a fülébe.



- Akkor mehetünk is...amíg hajnal van, addig szép!-fordult végül hozzám, és Felhőugróra szállva föl is repült.

***

Már repülhetünk vagy negyed órája, érdekelni kezdett, mit is akar tőlem tulajdonképpen: MIÉRT KELTETT FEL HAJNALI 4-KOR, EGY KIBULIZOTT NAP UTÁN?....meg még egyéb kérdés:
- Asszonyom!- szólaltam meg végül, mert nem tudtam, hogy hívjam őt- Tudja, hogy honnan szereztem a sebet a karomra? És ki mentett ki, na és hogy kerültem abba a barlangba?
- A háborúban, amikor elengedted Hablaty kezét, elvesztetted az eszméleted. Én mentettelek meg, épp akkor amikor egy vad sárkány a veremből az éles karmával feléd kapott: Így sebesültél meg! Aztán mivel nem volt más hely, egy barlangba vittünk. Hablaty befogta Opált, Asztrid bekötözte a te, és a sárkányod sérüléseit, Halvér, Takonypóc, Kőfej, és Fafej pedig rádterítette a bundáját....
- Ezek szerint mindenki meg akart óvni asszonyom?-hitetlenkedtem.
- Igen....Testvér!

***

- Mikor érünk már odaa?- türelmetlenkedtem fél óra után.
Valka ekkor hirtelen eltűnt a felhők alatt...
- Várjon meg!- kiáltottam, majd utána lódultam.
Felhőugró sokkal gyorsabban haladt, mint mi. Hosszas repülés után, a hatalmas sárkány befordult egy alagútba, én utána.
- Ez vezet oda!- nézett hátra Valka- Most csukd be a szemed, a te sárkányod az enyémet követve biztos odatalál!
Kicsit bizalmatlanul ugyan, de engedelmeskedtem...

***

-Most nyisd ki!

 - WOOOOOOOOWWWW!!!
Mintha az Édenkertben lettem volna. Olyan környéket, mint az, SOSE láttam életemben, és soha nem is fogok!...
Lefagytam a csodálkozástól.
- A Titán sárkányok-völgyében vagyunk- magyarázta Valka- Ahol a sárkányok hosszas idő után titánok lehetnek!....de vannak itt olyanok, akik még nem azok, és olyanok is, akik csak fiókát akarnak nevelni, vagy esetleg otthont keresnek!
- Pedig...a-...a-....a Sárkány-öböl, és a Sárkány völgy nincs már!....-tu-tu-tudja, a Drako elleni harcok miatt-
- Tudom.....de ez a hely ahhoz hasonló, és ugyanolyan csodálatos, mint az volt!....csak messzebb van!....és most: körbevezetlek, és megmutatom neked minden-zegét-zugát!

***

A hely teljesen megbabonázott...nem tudtam hogy hova nézzek, olyan sok látnivaló volt.
Végül Valka felmutatott egy fészekbe, ahol csupa-csupa titán sárkány fészkelt:


Szárnyváltó

Siklósárkány

Világréme

Cipzárhát

Gruff

Szörnyennagy Rémség

Esőszelő

Koponyatörő

Forrkatlan

Üszkös Füstlehelő


Prémvadász

Rettenetes Rém

Dörgődob

Fanyeső

Tájfumeráng

Sikoltó Halál


Csontöltő

Gronkel


...és Zablaagyar.

- "Hűűűha! Vajon Hablaty tud erről?"-jutott az eszembe, miközben leesett állal szemléltem a Mennyei Birodalom titán, és "nem titán" lakóit...de gyorsan félretettem ezt a kérdést későbbre. Még gyönyörködni akartam....
Akár a végtelenségig maradtam volna egy álltó helyemben, amikor hirtelen észrevettem Felhőugrót, és Valkát pár centivel mellettem 
- Ugye milyen varázslatos?- kérdezte.
- Az!...-bólogattam lassan- De ki vigyáz rájuk?....és rajtam kívül tud még valaki róla?
- Még nem....még Hablaty se!....

 .....és igen, én vigyázok rájuk!
- Hű! Az biztos nehéz lehet!....Itt kéne élnie Fogatlannak, hogy átvegye ezt a munkát!
Valka nem válaszolt, hanem később megfogva a vállamat, ezeket mondta.
- Rád bízom ennek a völgyek az egyik negyedét!....de ezt tartsd titokban, nehogy illetéktelenek megirigyeljék, felfedezzék, és lerombolják.....ahogy a régivel történt!....és ezt komolyan mondom! Hablaty, és Te vagy az egyik, akik igazán, komolyan vennék ezt a dolgot!....és akkor jöhetsz ide, ahányszor csak akarod!

***

- Ez szép álom lehetett Kiwi!- bólogatott Halvér.
- Dehogyis! Én ott voltam! Ma hajnalban, ott jártam!!! Hidd már el, hogy igazság volt!
De nem hitte el. Halvér hajthatatlan volt, szilárdan állítottan, hogy nincs igazam, az a hely nem létezik!
- De létezik, és punktum!- ütöttem rá egyet, és elsétáltam tőle: nem akarom jobban felidegesíteni magam!

***

Ma is az arénába mentem:
" Hátha lesz valami!- motyogtam magamban és igazam is volt: Ugyan fáradtan, de bent találtam Hablatyot, és Bélhangost.
- Kiwi!....hát te itt? Reggel 8-kor, amikor még a többiek a tegnapi mulatságot alusszák ki?- látott meg Hablaty.
- Hát.....jaja.- hagytam rá, és köszöntem Bélhangosnak is.
- Amúgy Bélhangos azt akarja, hogy mutass neki egy táncot!
- Úgy biza!- helyeselt az ezermester- Olyan ördögien roptad tegnap, hogy csak na! Most így, amíg nem lát rajtunk kívül senki, táncolj valamit!
- Miért ne?- örültem meg, és miután pár percre felidéztem a koreót, és berúzsoztam a számat azzal a rúzzsal, amit véletlenül még tegnap a zsebembe hagytam, az ujjammal begöndörítettem pár haj tincsemet, és elkezdtem:




Bélhangost azonnal elkapta a hév, ő is elkezdte ropni.....szegény Hablaty! X-)

Hát így telt el a fesztivált követő nap: sok meglepetéssel, és egy kis adag tánccal!

Kiwi, a viking

2 megjegyzés:

  1. Ja....amúgy a szám címe: Pushing on.
    És ugyan ez az eredeti videoklipp, de van ebből hosszabb is, azt majd a következő részbe teszem be!...

    Amúgy hogy tetszett ez a rész?

    VálaszTörlés