2014. október 31., péntek

Egy szám, ami akár HICCSTRID-dal is lehetne ( P!nk ft Dallas Green: You, and me)


( Indítsd el a zenét, és a szöveget követve tekerj lejjebb!)


Te és én


Te és én, mindig együtt voltunk,

mielőtt tudtuk, hogy a többiek valaha is léteztek.



Te és én egymáshoz tartozunk,

épp úgy, mint ahogyan a lélegzethez szükség van a levegőhöz.

Mondtam neked, hogy ha hívsz, rohanok hozzád, hegyen – völgyön keresztül, és azok közt.


Neked és nekem két elménk van, ami egyként gondolkodik,

és a szívünk egy ütemre ver.
Azt mondják minden okkal, történik,
Hibázhattál, de egy tökéletes ember vagy.


Valaki, aki ott lesz neked, amikor a földre kerülsz,

aki helyes irányba vezet, amikor a sötétségen keresztül lovagolsz át.

Oh, ezek vagyunk mi.


Te és én, ugyanazt a fényt keressük,

kétségbeesetten gyógymódot erre a betegségre.
Nos, néhány nap jobb, mint a másik,
De én nem félek semmitől, mindaddig, amíg velem vagy.

Azt mondják minden okkal, történik,
hibázhattál, de egy tökéletes ember vagy.

Valaki, aki ott lesz neked, amikor a földre kerülsz,



aki helyes irányba vezet, amikor a sötétségen keresztül lovagolsz át.



És azt mondják, minden okkal történik.
Hibázhattál, de egy tökéletes ember vagy.


Valaki, aki ott lesz neked, amikor érzed, hogy a földre kerülsz.

aki helyes irányba vezet, amikor a sötétségen keresztül lovagolsz át...
Oh, ezek vagyunk, Te, és Én




1 megjegyzés: