2014. december 3., szerda

szerdai levelezés

Nos, ez olyan dolog Hibbanton, mint nálunk a cset, és egyszerre több Rettenetes Rém is "üzemel" ilyenkor. Ja, és inkább NAGYON Rossz időben alkalmazzuk. Jelen esetben most, amikor esett az eső. :-(

Takonypóc: Szevasz bébi! Döntöttem az éjjel, arról a dologról! Holnap, délután gyere el ahhoz a házhoz, ahol még azon az őszi napon söprögettél! Tudod miről beszélek remélem!
Várom válaszát Hibbant sziget tánckirálynője! :-)

Kiwi: Szevasz! Mindenképp ott leszek, ki nem hagynám! Végre ki fogod bökni azt a valamit, amit még harapófogóval se tudtam volna kiszedni belőled, ha lett volna nálam! XD
Üdv: Kiwi
Ui.: Ja, és ne túlozz nagyon....nem szeretem! :-)

Takonypóc: :-*
Ja, amúgy micsoda az az XD?!

Kiwi: Én is :-*!....

Ebben a percben süvített be Kőfej Rettenetes Réme:

Kőfej: Kiwi! Mit csinálsz? Elfoglalt vagy?

Kiwi: Áh, dehogy, otthon üldögélek épp....

Kőfej: Ezt nem hiszem el! Láttam Narancsot repkedni odakint, gondoltam most elérhető vagy...!

Takonypóc: Kiwi!....Ittvagy bébi?

Kőfej: Na látod, most is írt rád valaki!

Kiwi: Jó oké, most egy kicsit elfoglalt vagyok!

Asztrid is beszállt a beszélgetésbe:

Asztrid: Kiwi! Mi ez a susmus a házad körül?

Kiwi: :-X

Aszrid: Ez mi?!

Kiwi. Egy hangulat jel.....mindegy, nem érdekes! Szóval,  most épp levelezek Takonypóccal....és Kőfejjel! :-/

Asztrid: :-/...Na és, mivan?

Kiwi: Áh semmi! Nem tudom hogyan rázzam le! Így gyanút kap!

Asztrid: Beszélj valami unalmas dologról!

Kőfej: HAHÓÓÓ!

Takonypóc: HÉY KIWI, VONALBAN VAGY MÉG?! Kivel beszélgetsz?!

Kiwi: Bocs Asztrid, türelmetlenkednek a többiek!

Asztrid: Oksa, én várok! :-)

Kiwi: Szóval Kőfej? Mit akartál mondani?

Kőfej: Most ne írj semmit! Így Fafej rá fog jönni, hogy az ő Rettenetes Rémével levelezek!

Kiwi: Miért? A tiéddel mi történt?

Kőfej: Felszívódott!....Nah, elment! Szóval, csak egy kérdésem lenne....

Takonypóc: BÉÉÉBIIIIIII!!!!!

Kiwi: ELÉG! MINDENKI LÉPJEN MOST KI! ENNYI FELÉ NEM TUDOK FIGYELNI!

Asztrid: Hát jó.... Szia!

Kőfej: Most hova sunnyogsz?! Csak úgy kilépsz?!

Kiwi: Hát....nem, csak.....öööm, teveled, és Aszridddal is egyszerre levelezek, ez így nem megy!

Kőfej: Ja! Asztrid volt az a másik?

Kiwi: Aham

Kőfej: ....gyanús vagy nekem!

Kiwi: Na szia!

Kőfej: :-/....Szia!....Figyellek téged ám!

Kiwi: ?!

Kőfej: ...

Kőfej, és Asztrid sárkánya el.

Takonypóc: BÉÉÉÉBIIIIII!

Kiwi: Itt vagyok már, ne sírjál!

Takonypóc: Nem is sírtam!

Kiwi: Akkor máshogy mondom: nem rinyálj, itt vagyok már!

Takonypóc: Na mizujság, te táncbajnok?

Kiwi: Nos, semmiség....várom a holnapot!

Takonypóc: :-) Én is

Kiwi: :-*

Takonypóc: Amúgy miért nem írtál?!

Kiwi: Áh, csak Kőfej rám akaszkodott.

Takonypóc: KŐFEJ?!

Kiwi: Igen, és eléggé gyanúsan viselkedett...úgy köszönt el, hogy " Figyellek téged ám!"

Takonypóc: Ne már! Tényleg?!

Kiwi: Hál' istennek lepasszoltam, úgyhogy....amúgy is Fafej Rettenetes Rémén levelezett velem. Lehet, hogy azóta lebukott!

Takonypóc: :-D HAHAHA!

Kiwi: XD

Takonypóc: Megint! Bébi, mond már el nekem, mi ez az izé!

Kiwi: Mármint az XD?

Takonypóc: Aham!

Kiwi: Ez egy szmájli! Küldök egyet nagyban, és kövesd az utasításokat!

Szóval, miközben nézed, fordítsd oldalra a fejed! Mit látsz ki belőle?!

Takonypóc: DX?!

Kiwi: Neeem, nem az! Az mást jelent! A másik oldalra!

Takonypóc: ?

Kiwi: Nem látod? :-)

Takonypóc: Ne hülyéskedj!. Megy ez nekem-!

Kiwi: Valld be, hogy nem!

Takonypóc: .....

Tíz perc múlva:

Takonypóc: Najó, segíts!

Kiwi: :-D.....Naugye! Szóval ez egy nagyon-nevetős-szmájlit akar ábrázolni! Az X a szeme, ahogy összeér, a D pedig a nevetős szája!

Takonypóc: Téééényleeeg! Áh, én ezt már tudtam, hogy valami ilyesmi lesz! Még azelőtt, mielőtt segítettél volna nekem!

Kiwi: Áh, persze! :-*

Takonypóc: :-*

Kiwi: Küldjek még ilyet?

Takonypóc: Aham.

Kiwi:


Takonypóc: Áh, igen! :-)..... :-*....Bocsi, most kiszállok bébi, megyek készülődni a holnapi talinkra!

Kiwi: Olyan nagy dolog?

Takonypóc: Nos, lehet....de érted bármit bébi! :-)

Kiwi: Hát jó....szia!

Takonypóc: Szia!













5 megjegyzés: