2014. december 19., péntek

52 Hibbant díszben

Huh...egészen idáig péntekig teljesen lefoglalt a munka...!!
Egész nap a Snoggletogi díszeket kellett aggatnunk a fára, a házakra, és az eladó-bódékra. Meg kell mondanom, eléggé elfáradtam! Még Opál is, akinek egy füzért kellett a szájában tartania, míg Hablaty meg nem elégedett a látvánnyal.
- OKÉ, így jó lesz! Engedd el Opál!
-*Na végre!*- szusszantotta a sárkányom- *Már mióta ki akartam mondani, hogy ezek a fránya valamik csiklandozzák a nyelvemet!*

Szerencsém az volt, hogy hál' istennek Takonypóctól távol maradtam. Nagyon megrázott amit akkor írt, de nem tudtam mit reagáljak rá....de így, hogy nem válaszolok neki, ez olyan gyávaság! :-/...De hát, mit tegyek?!

- Kiwi, nézd milyen jó lett! Büszkék lehetünk magunkra!- fogta meg a vállam Hablaty, amivel kizökkentett gondolkozásomból. Még a szám is tátva maradt a látványtól, és az egyszerű-de-nagyszerű dekortól.
- A te ötleted volt! Úgyhogy neked jár a gratu!! :-)- mondtam, és vidáman pacsit adtam neki- Asztridéknak pedig nem is kellett segíteniük, még az Ő feladataikat is elintéztük!
Hablaty rámmosolygott, majd elégedetten tovább gyönyörködtünk.




Kiwi, a viking

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése