2014. december 22., hétfő

53 A Snoggletogi vásáron

Nagy csinnadrattával nyitottam meg "Kiwi karácsonyi teapultját".
Ugyan a bódésor legvégére kaptam csak helyet, de nem hagytam magam: cselhez folyamodtam, hogy minnél többen figyeljenek rám, és hogy az üstnyi piros színű, illatos tea elfogyjon.
MP3-mamon bekapcsoltam egy karácsonyi számot, azt tekertem maximumra.
Azonnal fölriadt mindenki rá, pedig semmi ijesztő nem volt benne...

- FIGYELEM FIGYELEEEM! TEÁT VEGYENEK! FINOM, SNOGGLETOG TEÁT! ÍZLETES, ÉS MELENGETI A LELKET! VEGYENEK CSAK!
Elégedten lehuppantam a heykemre, mert már jött is az első vevő.


***

Nos, nem fogadtál olyan lelkesedéssel a piros gyümölcsös nedűt. Többen a fejemhez vágták hogy mérget árulok és azt akarom innivalóként eladni, mások szerint nem is snoggletogkor kell ilyet fogyasztani, és voltak olyanok is, akiknek nem ízlett. Na volt egy olyan perc, amikor elszakadt nálam a cérna.
- AKKOR MENJEN EL, ÉS NYALJON JEGET!! BOLDOG SNOGGLETOGOT KÍVÁNOK MAGÁNAK!!- kiabáltam, és egy nagy taszajtással ellöktem egy akadékoskodó vikinget- MAGUK IS UTÁNA MEHETNEK HA FINNYÁSKODNAK!!-
Hirtelen elnémultam.
Hablatyot pillantottam meg, ahogy a forgatag közepén állva  nézte a felette szállingózó hópelyheket. Úgy álmélkodot mint egy kisgyerek, és talán ez is volt a rabulejtő benne, hogy rajtaragadt a szemem.
Én is álmodozni kezdtem...
- Szia Kiwi!! Ajd nekem abból a teából!!- csapott az asztalra mellettem valaki.
Rémülten rezzentem össze, és méltatlankodva néztem Takonypócra, aki láthatólag kétségbeesett volt.
- Mi a baj?...-kérdeztem, eközben imádkoztam, hogy ne hozza fel megint azt a "jegygyűrűs-dolgot"
- Asztrid, megint Jaklikőrt csinált, és...ERRE TART!! Kérlek, adj abból a teából MOST!
- Oké, oké!!- iparkodtam, és gyorsan egy nagy korsót csurig öntöttem vele- Tessék!
Takonypóc vedelni kezdett, én pedig elkezdtem azon gondolkozni, vajon miért nem szeretik ennyire a Jaklikőrt. Én személy szerint nem kóstoltam még, mert ( Hablatyék példáját követve) messziről elkerültem.
- Jah, köszi!- adta vissza a korsót Takonypóc, és kidobott 5 érmét az asztalra.- Ja, amúgy tudod, hogy-?
- Ne, ne kezdjük újra- vágtam rá- Olvastam a leveled, és-!
- Nem azt akarom mondani!....Szóval tudod, hogy KŐFEJ MILYEN VADÍTÓ CSAJSZI?!
Nem hittem a fülemnek.Kezemben megállt a merítőkanál.
- Igen, tudtam....! Akkor ezek szerint-?
- Mik szerint?! Miről beszélsz?
- Arról, hogy-!
- Na bocsika, én húztam! Köszi a piát!
Faképnél hagyva eliszkolt a fegyvereshez, én pedig nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e, vagy nevessek.
- Hát mégiscsak "visszaszokott" Kőfejre...de az időket, amit velem töltött, teljesen elfelejtette!.......


3 megjegyzés:

  1. Mikor jön a kövi rész???
    És most végleg szakítottál Takonypóccal????o_o"
    Am ügyi vagy!! Csak így továbovább!!^_^

    VálaszTörlés