2014. december 1., hétfő

naplórészlet 7

Szombat: Ezen a napon olyan nevetségeset álmodtam, hogy még most is fetrengek rajta, ha visszagondolok rá! Csak tudnám mit jelent! Szerintem semmit, ahhoz túl értelmetlen! :-D

Egy téren találtam magam, ahhol macskakővel volt kirakva az utca. Ahogy így nézelődtem, az arcom elé ugrott Takonypóc:
- Óh, Yvette!
Halálra rémisztett ezzel.
- Takonypóc! Mi van ve-?
- Fogadd el ehzt a csokor fhriss róhzsát! ( és még raccsolt is!! :-O)
- Mi a-?
- Óh, édesem! Körbevezetlek téhgedet!
- Nehülyéskedj már! Hagyd abba!!!- mérgelődtem- TE NEM VAGY FRANCIA!!
- Hogy mondhatsz ihlyet kéhrlek! Mi mind fhranciál vágyunk!
- MEGMARHULTÁL?! NEM, TI VIKINGEK-!
- Non, ma beauté!- rázta a fejét, majd megragadott, és elindultunk.
Halvér tűnt fel az egyik utcából hosszú baugetekkel a hóna alatt. Takonypóc intett neki:
- Bonjour mon bon ami!
- Salut!
- Szervusz Halvér. Hogy s mint vagy?- érdeklődtem.
- Nem éhrtettem mit mondtál!- Halvér a kezét a füléhez tartotta.
- HOGY-S-MINT-VAGY!-tagoltam- Micsoda hülye lettél te is...!
- Non-no-no!-rántott el Takonypóc- Halvér rhégi chimborám!
- MIII?!
nem akartam hinni a fülemnek.
- Mihndegy is, menjünk tohvább!
Így láthattam az ikreket a Eiefell torony tetején, és Bélhangost egy ószeres boltban rkácsolni.
- Nicsak! Ott csákh nem Hablatyék jönnek?!- derült fel Takonypóc, és rohanni kezdett feléjük.
Hablaty piros csíkos ruhában volt, Asztrid mellete pedig egy pöttyös ruhácskát viselt.
- Hablaty! Hál' istennek! Te tudod mi folyik itt?
- Mihről behszélsz?
- TE IS HABLATY?!
- Üdv Franciaországban!- vágta rá Asztrid válasz nélkül, majd egy kacsintással fölhajtott egy francia bort az egyik asztalról.
Majd a két fiú belémkarolt két oldalról, és táncoltatni kezdett valami francia tánc lehetett, eközben szívszorítóan ezt a dalt énekelte valamelyikük ( nem láttam, nem mertem odanézni):
De később nem bírtam cérnával: a saját sikoltozó röhögésemre ébredtem fel.
- *Na de kérlek! Mi a bajod?*- hőkölt fel Opál.
- HAHAHAHAHAHAHAHA! Áh, semmi csak...HAHAHAHAHAHAH!
A sárkányom érdeklődni kezdett:
- *MIAZ-MIAZ-MIAZ?*
- Hahahahahahahahaha!
Amikor Opál rájött, hogy belőlem nem tud semmit sem kiszedni, forgatni kezdte a szemét, majd visszament a helyére.
A nap hátralevő részében megint kellet egy kört repülni a falu felett. A hülye álmot a biztonság kedvéért nem meséltem el nekik, mert biztos egy mukkot sem értenének belőle...

Takonypóc pedig erősen fogadkozott, hogy ma igenis eljön randira....és megtette.
Én pedig egy fekete, harisnya szerű anyagból készült ruhát vettem föl.
- Ez micsoda rajtad?
- Csitt! Csüccsenj le!- utasítottam- Most CSAK én fogok táncolni! Most azt képeld el, hogy én egy gazdag úrihölgyecske vagyok
Ő megbűvölve letottyant egy székre. Csöndben nézte....hogyan alakulok egy szempillantás alatt Fekete Dámává....vagy valami olyasmivé:

Most csak ennyiből állt a randi. Azt mondtam nagyon fáradt vagyok....és bevette. 
Valójában csak róla, és az álomról akartam gondolkozni.

Vasárnap:
Első szavam reggel:
- ÚRISTEN! A VÖLGY!
Igen, csak most jutott eszembe a Titán Sárkányok Völgye, aminek a védelmezéséért még esküt is tettem.
- OPÁL, GYORSAN!! MENJÜNK!
- *HOVA?*
- A VÖLGYBE!!
Ő is, mintha ágyúból lőtték volna ki, már repített is el a hely irányába.
Útközben valaki mellénkcsapódott: Hablaty volt az!
- Kiwi!- lepődött meg- Neked is csak most jutott az eszedbe a....völgy?
- Igen, képzeld! :-)
- Hát akkor....nem leszek egyedül! :-D
Úgyhogy együtt mentünk. Nos, semmi sem változott igazán arrafele.
+Nem eset egy centi hó se, ellentétben Hibbantal.
+Bővült a bébik létszáma....
+...és a titán sárkányoké is
Ám volt négy sárkány, akik különösen ránk akaszkodtak....főképp Fogatlanra.
- Szerintem ennek a négy csibésznek nevet is adhatnánk!- javasoltam.




- Talán majd később!- legyintett Hablaty- Most inkább induljunk vissza a faluba, ma is kell tennünk egy körutat a falu felett!....



Kiwi, a viking

4 megjegyzés:

  1. De vártaam máár ezt a részt :3 Tök jó lett :)

    VálaszTörlés
  2. Azt a Stromae számot nagyon szeretem:3 Am nagyon jó lett!! ^o^ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? Nem is tudtam, hogy rajtam kívül mások is bírják ezt a számot! :-D

      Törlés
  3. hát ez nagyon jó!!! xDDDDDD

    VálaszTörlés