2014. december 29., hétfő

56 Szereposztás (levelezés)

Kiwi: Hát...erre gondoltam!
Hablaty: Hűűha...azért én beleszólnék egy kicsit!
Kiwi: Nyugodtan Főnök úr!
Hablaty: Ha-ha!
Kiwi: :-D
Hablaty: Szóval szerintem nagyon szép, és látványos előadás lenne, de szerintem ha túlságosan sokat szerepelek benne, az emberek azt hinnék hogy magamutogató vezér vagyok....aztán azt nem akarom...úgyse kedvelem nagyon a csillogást!
Kiwi: Értem a célzást....Hát jó...akkor fájó szívvel, de kiveszek pár Hablaty-éltetős-részt belőle!
Hablaty: Rendben...Köszi

(Pár perc múlva, amikor átküldtem az átdolgozott vázlatot)

Hablaty: Héj, az összes részemet kivetted belőle!!
Kiwi: XD....Te félted magad annyira Főnök úr! :-)....Akkó' küld vissza, még javítok rajta! Pár perc!
Hablaty: Rendben (amúgy: ha-ha)

(Öt perc múlva)

Hablaty: Na, ez már jó! Rövid, de szép....lehet hogy meg fogok hatódni!
Kiwi: Teszek róla, hogy ez történjen!:-) A kivitelezés úgyis az én dolgom lesz!
Hablaty: :-)
Kiwi: Na, és most jöjjön a szereposztás! Mindjárt küldöm, már vannak ötleteim!

( Egy kis idő után)

Hablaty: Biztos, hogy Őt akarod?
Kiwi: Miért ne? Tudod mennyire el van telve magától! Most kiélvezhetné magát! Aztán, nézz rá! Tökéletesen megtestesítené a tipikus-viking-nép "képviselőjét", aki Hibbant dicső múltját, felemelkedését, és Hablaty uralkodásának kezdetét éli át!...
Hablaty: Nos...akkor legyen úgy, kíváncsi leszek rá!....Na és ott van Asztrid-!
Kiwi: Lehet hogy egy kicsit túl kevés szerepet adtam neki, az igaz....
Hablaty: Az nem szó rá: csak egyszer bukkan fel egyedül, akkor is csak énekel. Amúgy (a leírtak szerint) a tömegbe vegyülve szónokol.
Kiwi: Mivel a barátnőd, megkegyelmezhetek neki, ha akarod!
Hablaty: Miattam, nem kell! :-)
Kiwi: Mindegy, még kitalálok valamit....
Amúgy ennyi, Ti hárman lesztek igazán fontosak!...No meg a sárkányok!!
Hablaty: No meg Te!
Kiwi: :-)
Hablaty: Akkor várj, szólok a többieknek is! Írj mindenkinek egy-egy ilyen szereposztást!...Addig megmagyarázom mi ez az egész!
Kiwi: Oké! Várok!

(Egyórába telt, amíg mindenki be nem "izzította" a Rettenetes Rémét, és vonalban volt végre.

Összegyülemlés: kb. félóra
Magyarázkodás: negyedóra
Kapcsolás, és írás: negyedóra)

Mindenki ugyanazt írta:

SZIAAAA!!!

(Én megy ugyanúgy válaszoltam)

Kiwi: Szia! Szólnál a többieknek hogy ínkább körlevelezzünk Szotyival? Úgy könnyebb lenne! Add tovább!
Mindenki: Oksa!

(Negyedóra múlva)

Kiwi: Na így már jobb!
Kőfej: Dobd már át a szereposztást légyszike!
Kiwi: Kő, épp azon vagyok!
Halvér: Pocsék egy idő van kint, nem?
Aszrtrid: De! Bokáig lehet gázolni a latyakban!!
Kiwi: Én ezért maradok itthon! Ti, vikingek túl izgágák vagytok! :-)
Asztrid: Ne gúnyolódj, inkább írjad!!
Kiwi: Oké-oké! :-/

(seperc alatt)

Takonypóc: MICSODA?! NEKEM KELL ÉNEKELNEM?!
Kiwi: Mi a bajod vele?
Asztrid, Kőfej, Fafej, Halvér, Hablaty: hahahahahaha! :-D
Kiwi: De ezt csak azért osztottam ki rád, mert....bízunk benned! Mert te olyan...tökéletes vagy a szerepre!
Takonypóc: :-)
Kőfej:  Kiwi, mire akarsz ezzel kilyukadniii?
Fafej: Csitulj már Kőfej!
Asztrid: Ja!
Hablaty: :-(....Ne kapjatok nekem itt hajba!
Halvér: Na de Hablaty! Így, papíron keresztül ez teljesen lehetetlen!
Asztrid: Hjaj Halvér :-P
Kiwi: Akkor folytatom. Szóval pár nap múlva megszerzem a zenéket, amelyek az előadásban lesznek majd. A három embernek nem kell beszélnie csak énekelnie, vész esetén tátognia! Kell majd pár sárkányfelelős, ezt majd magatok közt tárgyaljátok majd meg! Az embereket egy korlát mögött kel tartanunk, a gyerekeket pedig minnél távolabb kell elhelyezni, hogy ne legyen baleset a robbantáskor! Érthető voltam?
Mindenki!: Igen!
Kiwi: Van valakinek kérdése?
Fafej: Nekem!
Kiwi: Na? Ki vele!
Fafej: Kimehetek WC-re?
Kőfej: hahah
Asztrid, Halvér, Hablaty, Takonypóc: -_-
Kiwi: Hát ez oltári jó poén volt! -_-....Persze, kimehetsz, sőt vissza se gyere, akkor ezzel végeztünk is! Találkozunk holnap! Egész nap gyakorolni fogunk, nincsen mese! Na sziasztok, jóccakát stb.
Mindenki: Sziasztok!



( ez a beszélgetés december 25.-én zajlott le. Azóta kőkeményen tanulunk titokban egy messzi szigeten, ahol senki se lát meg belőle semmit, csak mi....)

Kiwi, a viking

2 megjegyzés: