2014. december 17., szerda

51 A meglepetéseknek még nincs vége!

Reggel már mindegyikőjük ott állt a Nagyterem ajtajában.
- Megjöttünk!- jelentette ki Fafej.
- Megérkezett hozzánk a levél, amit Szotyival küldtél nekünk!- mondta Hablaty- És idézlek: "Légyszike-légyszike gyertek el megint a Nagyteremben, táncoljunk MÉG MÉG MÉG!!!"
Nevetve összegörnyedtem.
- Igen, valóban ezt szeretném....hogy most 20 éves lettem....mihez lenne máshoz kedvem szerinted? :-De....De, ugye Ti is szeretnétek?
- Persze, hogy igen!- válaszolt Hablaty-

....de aztán neked is segítened kell a Snoggletogi készülődésben!!


- Oké-oké-oké!!- bólogattam hevesen- Mindenben segíteni fogok, csak kezdjük már el! Viszketnek a lábaim! :-D

***

- Szóval nektek ezt a hangot kell kiadnotok!
Éppen egy új tánc koreográfiáit próbáltam megtanítani nekik: több kevesebb sikerrel.
- De ez nekem túl magas!- nyafogott Halvér.
- Akkor nyápic vagy!- jelentettem ki.
Ő annyira megsértődött ezen, hogy mérgében felszökött a hangja.
- HOGY MONDHATSZ RÁM ILYET?! ÉN-
- Visszaszívom! Most tökéletes volt! :-)....Mindegy, akkor kezdjük! Álljatok be mögém!
Így is tettek.




- Óh igeeeeeen!!!
- HAHAHAHAHAHAHAHA!
Nevetve nézték, ahogy fel-alá szökdécselek még a zene végén is "halleluja Úh!!"
Utána hirtelen elkomolyodtam:
- Kőfej, idejönnél hozzám?
A lány undokan nézett felém.
- Miért?!
- Szeretnék csak veled táncolni!- nyújtottam a kezem.
- VELED?! Dehogyis!- sivította.
- Figyelj Kőfej, béküljünk ki! Legyünk barátok! Oké?
Kőfej görbe szemmel nézett rám. Néma csöndben vártuk a véleményét. Azt akartam, hogy "Jó, bocsi!"-t, vagy valami ilyesmit mondjon.
Mintha csak az egyik szülinapi kívánságom teljesedett volna be:
- Oké, akkor gyerünk, mutatsd meg hogy kell!

Mindenki meglepve sóhajtott fel.
De én nagyon boldog voltam, de nem akartam ölelésekkel bombázni: csak pár perccel ezelőbb békültünk ki! :-)
- Akkor gyere csak Kőfej, kezdjük!- hívtam magamhoz, és elkezdtük.
( a hangok alapján szerintem kideríthetitek melyikőnk ki volt a kettő közül! )



Tapsviharral köszöntöttek minket.
- Ez király volt!- mosolygott rám Kőfej.



- Ugye?- kérdeztem, majd a füléhez hajoltam- Akkor most, a következőnél kölcsönkérhetem a pasidat?
A lány arcáról azonnal lefagyott a vigyor.
- Ne parázz, csak most! Utána leszállok róla! Igérem!....Idézlek: nem fogom elcsábítani a "hülye táncaimmal", hogy neked az a hájfej jusson!!
Kőfej csendben átgondolta, majd halványan bólintott.
-Amúgy most azt súgtam neki, hogy a következő táncba csak a fiúk jöjjenek! Nyugalom, nem lesz semmi baj lányok, nem fogom elcsavarni a fejüket....csak egy kicsit! Ki akarom rosszalkodni magam, mert utána már meg kell komolyodnom!- magyaráztam.
- Igen, igaza van Asztrid! Nem fogja leharapni a fejemet, és még vért sem szív!- poénkodott Hablaty




- Rendben Kiwi....Viheted! - mondta Asztrid tettetett komolysággal-



...hogy most szülinapod van, bármit megtehetsz tőlem...



....de azért tényleg ne próbáld meg kiszívni a vérét! :-)



- Igyekszem ellenállni!- biccentettem.

És innentől kezdetét vette az utolsó "rosszalkodós" táncom, ami....talán nem is az utolsó....namindegy...
Mindenesetre jól esett kiadnom magamból pár...ööööm...érrrrrdekes mozdulatot! XD...ez alat tudjátok szerintem mit értettem!
" Áuh!" B-)  ( vagy valami ilyesmi lehetett 2.37-nél....)





***

Másnap már hagytam őket szépen készülődni a Snoggletoggra, én pedig csöndes kis magányomban Opállal karácsonyfadíszeket gyártottunk a tér közepére állított karácsonyfára....elnézést, a Snoggletogi fára!
Majd később meguntam, ceruzát, és papírt véve magamhoz, írtam egy levelet nekik:

Sziasztok srácok!

Most ismét meg akarom köszönni, hogy velem együtt ünnepeltétek a szülinapomat!
Nem volt semmi, ahogyan rockbandává alakultatok! :-)
Szóval mindenkinek nagyon köszönöm! Ez a 20. ( otthon a 14.-ik) születésnapom lett az egyik legjobb!

Válaszok:

Hablaty: Veled örülünk Kiwi, az istenek éltessenekek sokáig!
Asztrid: Szerintem is állati lett a buli....ja és nincsnit, igazán nincsmit! :-*
Halvér: Nincsmit!
Kőfej: Ja, nagyon király volt! B-)
Fafej: Kúúúl!
Kiwi: Az nem úgy kell írni, hanem így: Cool!
Fafej: Oké, oké! :-/

Pár perccel később:

Takonypóc: Hali! Vonalban vagy, te Húszéves?
Kiwi: Jaja, a te válaszodra várok, hogy milyen volt a buli!
Takonypóc: Ja, tényleg!....Áh, jó volt...
Kiwi: Ezt nem érzem túl őszintének!
Takonypóc: MIÉRT?! MIT VÁRSZ TŐLEM?!
Kiwi: Őszinte, hosszú választ! Én már csak ilyen vagyok! :-)
Takonypóc: Akkor máshogy mondom: Tök jó volt, ugyanolyan bulis, és ugyanolyan csajos, mintha egy olyan együtt töltött táncos délutánon lettem volna!
Kiwi:  :-)
Takonypóc: Nagyon sajnálom, hogy egy ajándékot már soha többet nem tudok neked odaadni!
Kiwi: Miről beszélsz? :-.
Takonypóc: Arról a valamiről, amit már akkor...meg akartam mutatni neked...szóval azon a délelőttön, amikor lebuktunk, akkor...
Kiwi: Mi volt az?...mesélj tovább!
Takonypóc: Aztán később azt gondoltam, hogy Kőfej ellenállása a szülinapodig enyhül, vagy lekopik rólam, és oda tudom adni...de nem így lett :-(
Kiwi: Na de mi volt az?!

TIZENÖT PERC MÚLVA:

Kiwi: Akkor csak annyit árulj el, hogy azzal hogy nekem adod, mi lett volna a szándékod felém!
Takonypóc: Hát, öööm....nem fogsz mérges lenni?
Kiwi: Nem....nem leszek az....kivéve ha valami durva dolog-!
Takonypóc: Feleségül akartalak venni téged!

3 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁVÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ *OOOOOOOOOOOOOOO*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Totál egyetértek, ez (is) király rész lett. *-*

      Törlés
    2. Hujuj, most aztán megcincáltad az idegeim *-* Asszem nem tudok aludni a következő részig. XD :DD

      Törlés