2014. december 15., hétfő

Köszönet-szülinap-ajándékok, sötöbö

Sziasztooooook!!!!!

Nagyon felfokozott hangulatban vagyok, mert képzeljétek ma többen is felköszöntöttek engem!!
Olyanok is, akiket csak a Google+-ról ismerek!!!
Köztük titeket, olvasókat is!
Én nagyon meglepődtem, és meg is hatódtam, nem tudtam, hogy ilyen csodálatosak is tudtok lenni! Most azért csak elégedjetek meg egy virtuális öleléssel!

És most megmutatom milyen"ajándékokat" kaptam:



És most jöjjön pár régebbi, de kellemes kedvesség:


Na, és még ott van az a csomó komment, amik kész "csoda-bombákként" hatottak rám!

huh.... hát erre csak azt tudom mondani... ELKÉPESZTŐ VAGY!! Most fogtam magam, és elolvastam az egész irományod. és be kell vallanom, nagyon tetszett!!! Imádom a stílust amiben írsz! Csak így tovább, már várom a következő részt! :)

:D imádom a blogod (:

Én nem szeretem...Én imádom.:-)El lehet hinni sok blogot kritizáltam már.


  1. csak azt ne mondd hogy ez a blog, és az egész vége...... annyira meghatott.
    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. hát jah.. csak én aggódom mi lett vele?
      Törlés
  3. Ez nem lehet igaz... hogy tudtad itt abbahagyni!!!
    Na gyorsan írj másikat, mert szétizgulom magam!
    Katrin
    VálaszTörlés
  4. Szép szóval:Ha nem folytatod kinyírlak!!!És ez komoly.
    VálaszTörlés
  5. *gonosz kacaj*

    O.O huh. Hát mitmondjak, jól rámijesztettél az előző rész végén! :D A drámai "biztos halál" érzés után felemelő lett ez a rész. És gratulálok neked Sárkánymesterem! ;)
    Ismét nagyot alkottál (:

    Ügyesen harcoltál! :D És Opál is, mond meg neki. :D És gratu Sárkánymester! :D

    Hát ez felemelő volt!! Komolyan, imádtam! Tényleg mintha ott lettem volna! Átéreztem az egészet, ilyent errefelé is kéne csinálni mert isteni lehet! :)

    Hűűű!!!!! Ez eszméletlen volt! :DDD Teljesen beleéltem magam! :D

    már kezdtem megijedni mi van veled hogy napok óta nem írsz, de ez a rész is nagyon tetszett :)

    mindig meg tudsz lepni (:

    Ez de jó volt!! :DDD

    Nagyon tetszett ez a rész! :D És köszi, hogy beleírtál! ^_^ <3 :*

    Imádlak *-* Imádtam ezt az évadot, és úgy érzem a következőt is fogom!
    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)....Örülök neki, ha tetszett!
      A szavazás segített abban, hogy formálni tudjam az epizódokat, és hogy még jobban a kedvetekre tegyek!...Úgyhogy, mégegyszer köszönöm a hűséged, és igyekszem-igyekszem! :-)
      Törlés

  6. Olyan jó volt ez az évad!!! :DDDD Már nagyon várom a kövit! :D


    1. De gyönyörű volt! *-* Várj van egy kérdésem! Esetleg egy icikepicuripicikét nem vagy szerelmes Takonypócba? :D
      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Hát, öööm....nos *elpirul* Micsoda hülye kérdés! Dehogy! *hogy ne lássák elvörösödött fejét, hátat fordít*....
        Törlés
      2. Okééééééé... :3 Mindenkinek más az ízlése végülis! :D Lesz még ilyen szerelmes rész? ^-^ <3 :-*
        Törlés
      3. Én maradok Hablatynál XD Még vagy 2 hónapig aztán már..mindegy...




        1. :DD Jó ez a naplós dolog! :DDD
          Válasz
        2. Nekem nagyon tetszik ez a naplós írás :))
          De nem is tudtam hogy Ivett a neved *--* Minden esetre szép neved van :3
          Válasz
        3. Szia! Nagyon klassz a blogod és igen, szerintem is jó ez a naplóírás! :)
          Várom a kövi részt! :D


          Sok sikerlt a SnowFury-hoz! ;D

          Azt a Stromae számot nagyon szeretem:3 Am nagyon jó lett!! ^o^ ♥

          hát ez nagyon jó!!! xDDDDDD

           Imádom a blogod ♥♥♥ :3

          dejóötleeeet!! :DDDD

          De jóó ez a levelezéés... :) 


          Ténleg sikerült meg síratnod :'( Meggyűlöltem kőfejet :/
          Ahh ne!! :( :'''''(

          1. Jujj de érdekes :o De azért sajnálom Opált... :/
            VálaszTörlés
          2. DE UGYE NEM HAGYOD OTT VÉGLEGESEN OPÁLT???? =ooooooooooooooo

            1. MII??????? NEMÁR!!!! MOST HAGYTAD ABBA??? :o EZ KÍNZÁS!!! :''((
            NARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANCS!!!!!!!!
            =OOOOOOOOOOOOOO
            NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


            Tejóég!!!!!!!! Te ittál???? =OOO

            :D ez volt az egyik eddigi legjobbrész :D

            ( köszike, ha ennyire akarod, megint berúghatok....ha akarnék! :-D )

            agyon jó volt (ahogy az összes) :D

            NAGYON JÓ EZ A BLOG!!! (...)
            És így tovább a blog írásában Kiwi!!!


            1. hehehh :D jó lett a rajz :) :D nem tom h egy tankcsapda számtól h lehet így betoljni xddd
              VálaszTörlés
              Válaszok
              1. Nos, talán úgy, hogy még sose hallottál üvöltő embereket, aki csak úgy tépik a bömbölő basszusgitár húrjait!
                XD
                Törlés
              2. jaja. De attól még jó szám :DD
                Törlés
            2. XD szépen lefagytatok Srácok! :D


              2 nap alatt elolvastam az egész iromáyod ééés Wááááh :3 xD ,és igazán szólhatnál annak a grokellovas fickónak h engem is vigyen el hibbantra xDDD :) és IMÁDOM a blogodat :3
            Ezek a szülinapi jókívánságaitok:
            1. nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDD
              eddig a blogban nagyon utáltam: semmit :P
              amit szeretek benne: mindent!!!!!!!! :DDDDD
              Ui.:. boldog szülinapot ;)
              VálaszTörlés


              Válaszok
              1. Azt hiszem én egyetértek Vikivel :DD Nagyon bírom ahogy leírod, elképzeled, és legfőképp ahogy elő tudod adni! Teljesen oda tudom magam képzelni, és látom a szemem előtt az egészet. És azt hiszem ezzel nem csak én vagyok így. (: valamint szerintem a rajzaid és a zenék is nagyon ottvannak! Utálni viszont nem tudom mit utálhatnék. Szerintem semmit, de ha valamire rájönnék majd szólok. (Szerintem erre még várnunk kell) :DD És én is szeretnék ezúton is Boldog szülinapot kívánni! (:
                Törlés
            2. EXTRAGIGANAGYMEGASZUPERKIRÁLYSIRÁLYÉSMAGÁVALRAGÓEZABLOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
              GRATULÁLOK!!!ÉS BOLDOG SZÜLINAPOT!
              VálaszTörlés
            3. egyszerűen szuper nincs benne semmi rossz imádommmm!!!!!!!!!!!!4
              VálaszTörlés
            4. Késve vagy nem késve de Boldog Szülinapot! :)
              És szerintem nagyon jó, várom a kövi részt. :)


              Na, és ezt akartam a végére hagyni:

              Melyik falba?Hüm,hát tudom ajánlani a bal oldalit.Abba én is vertem már a fejem.Egy idő után kifejezettem jó ezt tenni.XD
              VálaszTörlés
              Válaszok
              1. Olyan jó tudni, hogy az egyik olvasód a vesztedet akarja! XD...arra vágyik, hogy minden egyes falbaverésnél elhaljon több száz agysejtje! :-D


                Amúgy kösz, megfogadom, talán máskor! :-)


                ....vagy SOHAAAA! XD







    Úgyhogy.....most teljesen el vagyok alélve, és méretetlenül boldog vagyok!!!
    Anniyra, hogy most Kiwit hagyjuk bulizni Hibbanton, én pedig jövök pár fan-rajz-elemezgetős, vagy HTTYD-ról-extrákat-hozós-cikkekkel! :-)
    Nyugi,é ppen magát ünnepeli a barátaival egy Nagy Buli keretében, ahol szinte CSAK tánc van!! Majd később arról is be fog számolni! :-D

    Amúgy még sokat köszönheteka rokonaimnak, barátnőimnek, ja....és a barátnőmnek, akitől negatív kritikákat is kaptam, ami...nem jön olyan rosszul néha! :-)

    Szóval ennyi lett mára, nagyon szeretlek titeket! Sziasztok!

    Ja, és még valami:





    2 megjegyzés:

    1. Köszi, hogy betetted a képet, amit szerkesztettem. :D
      És még ezerszer boldog szülinapot. :)

      VálaszTörlés
    2. Boldog szülinapot :3 isméét :D

      VálaszTörlés