2014. december 11., csütörtök

Kint a mélyből ( levél és az utolsó naplóbejegyzés)

Kiwi!

Remélem hogy jól vagy, és el tudod olvasni a levelemet....ja, és hogy felismersz! :-)

Kiwi, mostmár tudom, hogy miért volt ez az egész: hogy a jégbarlangba menekültél, és hogy inni kezdtél.De meg kell tudnod, hogy ezek nem segítenek! 

Nem lehet hozzájuk beszélni, nem segítenek az életedben, csak megkeserítik azt!
Azt lett volna a legokosabb, ha rögtön hozzánk fordulsz, és még csírájában eltudtuk volna folytani a rosszat! Mert tudod: a sárkánylovasok összetartanak.....Testvér! :-)

De nehogy félreérts, nem akarlak irányítani, csak azt szeretném, hogy újra az a vidám, bohókás Kiwi lehessél újra! :-D
Ja, és nehogy annak az italnak a közelébe juss mégegyszer! Bár szerintem nem is osz, mert már az összeset összeszedettem, és egy hajóval elvitettem őket a szigetről jó messzire!
Ezek után csak pár kis tanácsot adok neked:

- Feküdj még egy kicsit, és nyugodtan gondold át a gondjaidat! Opált is vond bele, ja és....azért kérj bocsánatot azért, hogy leöntötted! :-(
- Nos.....A Takonypócos-ügybe pedig nemigen akarok belepiszkálni,mert mégiscsak a Ti ügyetek, de: azt javaslom, fogadd el a helyzetet, vagy beszéljétek meg egymás között mi legyen ezek után: légy okos, és értelmes!....és úgy váljatok el, hogy ne haragudjatok egymásra!!

Csak ennyi! Amúgy nézz csak ki az ablakon! Van egy kis meglepetésem számodra!
Ja, és ha kérdezed, hogy hiányzik-e nekem: nem. Majd szelídítek magamnak másikat! Ő is ugyanolyan kedves fickó! 

Üdvözöl:

Fertelmes III. Hablaty Harákoló Harald.....vagyis Hablaty!


Úgy tettem, ahogy a levélben kérte. Kinéztem az üvegablakon keresztül, és ez köszönt vissza rám:





















- OPÁL!! Opál!! Nézd, kaptam egy új Rettenetes Rémet!!!
- *Mit? Micsodát?*
- Egy új Rettenetes Rémet!!
- *Miért zavarsz ezzel?-morogta Opál- Még meg se ehetem ezt a fincsi tonhalat ezzel a fincsi szardellával, és lazaccal megspékelve?!*
Hitetlenkedve fordultam hátra:
- MICSODA?! TE.....megszeretted őket?! MÁR MÁS HALAT IS ESZEL?!
- *Igen! Végül is egész finomak!....Mi ebben a furcsa?*
Annyira megörültem ennyi jó hírnek, hogy ugrabugrálni kezdtem örömömben. Egy csapásra elszállt minden feszültség belőlem, és egy csapásra eldöntöttem mindent:
- MOST! ÍROK EGY LEVELET HABLATYNAK! ÉS ASZTRIDNAK! JA MEG HALVÉRNEK, ÉS FAFEJNEK! Utána....beköltöztetjük az új kis Rettenetes Rémet, és el is nevezzük!! Aztán meg.....beszélek Takonypóccal!

Pár perccel később a levelet ugyan elfelejtettem megírni, de az új jószág végül a Szotyi nevet kapta. Opál úgy gondolta, hogy ez túl együgyű név neki, de a név gazdája inkább vidámnak látszott, mintsem tiltakozónak.

Levél Takonypóchoz:

Szevasz Takony! ( bocs ha így szólítalak! :-) )

Most lehet, hogy félredobod ezt a levelet a sutba, és azt motyogod az orrod alatt: "Micsoda ribanc!", de inkább azt javaslom olvasd végig!
Ma este a falu szélén találkozzunk, és randizzunk egyet utoljára!....Mármint: beszéljük meg hogyan tovább, mert én már döntöttem! Remélem Te is!

Na szia!

Kiwi, a határozott viking


***

Este már ott várakoztam, zsebemben az MP3-mal. Ezt a számot raktam be jarta, majd hangosan énekelni kezdtem:
Magyarul, mint egy verset, újra elszavaltam az egészet, hogy erőt adjon.

Egy csosszanás miatt hátraperdülve megláttam Takonypócot, jó messzire tőlem....Száz százalék, hogy végig hallotta az egészet.
- Szia!.....- pislogtam
- Hát, szia!...-mondta, de nem jött közelebb.
- Megint együtt!- folytattam- Hogy vagy mostanság?
- Áh, nem a legjobban!
- Nyugi, én se!
Újra hátrafordultam. Hirtelen elvesztettem minden bátorságom. Szuszogást véltem hallani felőle.
- Ööööm, most mire készülsz?
Takonypóc felém trappolt, majd mikor hátranéztem, minden méltóságát elveszítve térdre esett előttem.
- KÉRLEK! LEGYÉL ÚJRA A BARÁTNŐM!
Ittlétem óta negyedjére sírtam el magam.
- Így csak rontasz a helyzeten!  Elhiteted velem, hogy MEGINT rosszul döntöttem az életemben!


- De én nem bírom ki Kőfej mellett!!- fakadt ki- Veled sokkal jobb volt lenni!!!.....és csak EGYSZER, csak egyszer tudtalak megcsókolni téged!....ez olyan rossz így!
- Már nem akarom, hogy Kőfejjel konfliktusom legyen emiatt!.....És kérlek, nehogy azt hidd, hogy azért hagytalak ott, mert nem szeretlek. Most már azt akarom, hogy ő tegyen boldoggá!

- ....
- Majd ugyanúgy beszélhetünk, mint máskor, én nem haragszom rád!.....
- ....
- Na, mit szólnál, ha táncolnánk egy utolsót?- javasoltam.
- - Hát jó...igyekszem a régi szebb időkre gondolni!- mondta közben Takonypóc, és megfogta a kezemet.
- De előtte válaszolj! Ugye te sem haragszol rám?
- ...nem!
- Akkor jó! :-)- mondtam, és végre barátként elősször öleltem meg.



















- Na? készen állsz egy utolsó, kettesben töltött bulira? Vagy már erőtlen lett a lábad a boogira?- kezdtem el viccelődni.
- Nehogy azt hidd!- csattant fel Takonypóc, majd tejbetök vigyorral átfogott- Ez most olyan legyen, amilyen még sose volt!!
Mindketten úgy éreztük, mitha ez nem az utolsó táncunk lenne ép, hanem a szenvedélyes első.
És ugyan csak a falu szélén álltunk, de a lelkesedésünk ugyanolyan volt, mint egy buliban mondjuk:


- Mégeggyet!- dobbantottam- Hadd érezzem már ugyanolan jól magam mint akkor!
- Ja, ja!- helyeselt Takonypóc.
- Na várjál, mit szólnál ahhoz, ha elősször eljátszom neked Kőfejet, majd utána pedig megint táncolunk egy utolsót ketten, de már úgy, mint Kiwi, és Te?
- Na ne! Csak őt ne!
- Létszi! Nem lesz súlyos! :-)
Ő csak vállat vont, én pedig énekelve a dalra elkezdtem úgy járni, mint ahogy Kőfej szokta ( Igen, nekem itt Hibbanton Rihanna szerű hangom van, nem úgy mint a valóságban van! :-(....Hát igen, a dimenzióátlépés!)



Ez után ez a szám jött de most már az MP3-ról. Tátogtam rá, hogy úgy tűnjön, hogy ezt is én éneklem. Ennél a számnál jól szorítottuk egymást, és nagyokat rántottunk egymáson XD.....így, utoljára! Végül is...! :-D

Jóéjt kívánva elköszöntünk egymástól.


Úgyhogy most elégedettnek érzem magam. Minden a helyére került, és újra jó nekem! Ám meg vagyok lepve, hogy Takonypóc ilyen volt. Arra számítottam, hogy "csakazértis!" ragaszkodni fog hozzám! Lehet, hogy így is lesz!....Vagyis, hogy még az elkövetkező napokban még megkörnyékez párszor!     :-P.....
Aztán majd meglátom, hogy Kőfej mennyire fogja óvni tőlem. Na ennek a tulajdonságának most hasznát fogom venni....mármint a leszoktatáshoz! :-)

Ja és kedves napló: Nem kellesz már nekem! Most szépen visszarejtelek oda, ahol találtalak, mert már megtaláltam a lelki egyensúlyomat, és ha mégis lenne később valami problémám, már nem rajtad akarom levezetni azt!
Ott vannak nekem a barátaim....Opál....Szotyi....A völgylakó sárkányok.....Na meg Buddha.....Jó, esetleg Thot, és Odin is! :-D

Adios! Bon voyage szomorúság!!


Kiwi, a viking




2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt (ahogy az összes) :D

    VálaszTörlés
  2. NAGYON JÓ EZ A BLOG!!!
    Amúgy bárki is kérte a where no one goes magyar szövegét ezen az oldalon megtalálja:
    Írdd be a keresőbe hogy:where no one goes magyar szöveg és menj rá az elsőre...a magyar fordítás nem túl jó de végülis értelmezhető ha többször átnézi az ember!;)
    És így tovább a blog írásában Kiwi!!!
    Anett a viking :)) :D

    VálaszTörlés