2014. december 2., kedd

naplórészletek 8

Hétfő:
Kiderült, hogy micsoda isteni tánc tanár vagyok! A sárkányok is így gondolják! Hogy miért, azt inkább leírom, mert most olyan írós kedvem van, és el se hiszed mennyi minden belefér két napba!
Szóval most is egy átlagosnak nyugodtan nevezhető falu-felett-körözős-délelőttöt töltöttünk. Lent, a főtéren landoltunk mind a hatan, így most végre együtt lehettünk.
" Végre, egyben vagyunk mind a heten!"- örültem meg, és menőn a sárkányomnak támaszkodva megkérdezte, tőlük.
- Srácok! Fogadjunk, hogy a sárkányokat is meg tudom tanítani táncolni?

Reakciók:

Hablaty:

Asztrid:

Kőfej:


Fafej:


Halvér, és Takonypóc:



Durcásan összehúztam magam, mint egy ovis kisgyerek. Valójában nagyon elszomorított, hogy ennyire nem bíznak bennem.
- Komolyan mondtam ezt srácok!
Hablaty rögtön komollyá vált.
- Tudjuk! Próbálkozz csak!....Ki akadályozza?






















A srácok kuncogva rázták a fejüket, hogy "Ők biza', nem ellenzik, úgyis régen nevettek egy jóízűt másokon!"
- Rendben! Ha én nyerek, az összes sárkánynak ti fizetitek a halat, a szemem előtt jól megdicséritek őket, plusz meghívjátok egymást egy-egy halas pitére! De ha kudarcot vallok, én fizetek mindent!
A fagy ellenére levettem a kabátomat, magam elé gyűjtöttem az összes sárkányt, és mivel valahogy az MP4 benne volt a zsebembe, egy számra tekertem, gondoltam arra tökéletesen be lehetne tanítani őket!
Szembe fordultam velük, és kezemet felemeltem, amivel Opálnak is mutogatni szoktam.
- Na! Sziasztok, én Kiwi vagyok, biztos ismertek már látásból-!....Ne röhögjetek már létszi Hablaty!!....Oké, szóval most ti is meg fogtok tanulni táncolni! Rám, és Opálra figyeljetek, igyekezzetek utánozni a mozgásomat! Kezdjük is! Emeljétek fel a jobb mancsotokat!
Egyszerre mindegyik fölemelte karmos tappancsát. Ez könnyebben megy, mint gondoltam!
- Ügyik vagytok! Most a levegőbe libben a bal mancsotok is!...Ezaaz, micsoda profik, és most már zenére! Egy-két-há, és:

Kezdésként csak a lábaikat emelgették ("és jobb, és bal, és jobb, és bal!), de később már a két lábra szökkenésre is sikerült rávennem őket.
Ez után azt mutattam meg nekik, hogy hogyan kell felváltva, egy helyben menetelni.
Fogatlan büszkén emelgette a mancsait, Viharbogárék még ugyan idegenkedve, de már ők is kapisgálták a mozgás lényegét, és Opál, ő Opál aki már Vén Rókának számít ebben, rámkacsintott szökkenés közben ( De cuki! :-*)
 2.13-tól, egy szép körbe állítva őket, elkezdtek menetelni, mint a cirkuszi lovak a porondon. Egyszerrre lépek, és kérésre meg is fordultak nekem.
Ekkor már egy kis vikingekből álló nézőközönség is összegyűlt, és ámuldozva kurjongattak nekünk. De túl későn jöttek össze ámuldozni, mert már vége is lett a számnak.
A sejtelmes zongoraszólónál szoborrá dermedtünk, és úgy maradtunk addig, amíg elégedetten hátrafordultam Hablatyékhoz:
- Na? Mondtam, hogy komolyan értettem! :-)...És most: ideje, hogy csengessetek nekünk! :-9

Mindegyikőjük ilyen fejet vágott. Na igen, sok idő kellet nekik, hogy felfogják, hogy már az ő sárkányaik is tudnak táncolni:

Aztán, ki beletörődött ki szenvedő arccal, a saját zsebpénzéből kifizetett mindent, a sárkánylovasok számára.
Látod kedves naplóm, amit akarok, azt el is érem....persze nem mindegy mi az! :-D

Amikor egy asztalnál majszoltuk a halas pitét, észrevettem, hogy Takonypóc így bámul engem:
Jó tudom, hogy a barátnője vagyok, de talán megfeledkezett róla hogy a kapcsolatunk titkos? Vagy vajon mire gondolhatott?! De kénytelen voltam elvonni a figyelmét, nehogy ebből a látványos bámulásból nehogy leégés legyen.
- Min gondolkozol Takonypóc?- kérdeztem, amitől ő azonnal észhez tért.
- Miről beszélsz? Áh, semmiről! Elbambultam!










- Akkor nagyon elbambulhattál!- kotyogott közbe Fafej, majd szakadni kezdett a röhögéstől- Mint egy jak komolyan mondom! HAHAHAHAHAHA!













Szóval, ezzel megúsztam....vagyis megúszTUK+ még nyertem is egy fogadást, úgyhogy teljes volt a napom!

Kedd:
Itt volt az ideje, hogy Fogatlant szembesítsük a hóból készült önmagával.
Direkt kivártam azt a pillanatot, amikor Hablaty nem figyelt, és Opállal odacsalogassam az éjfúriát.
- Na, kedves Alfa, engedje meg, hogy-!-hajlongtam előtte, de Fogatlan nem vette túl jó néven:
-*Kedves Alfa?! Ugyan már! Ne hivataloskodjunk!....
....inkább mutasd meg azt a valamit! Látni AKAROM! MOST! ÚGY IZGULOK!


Egy színpadias mozdulattal előremutattam a hó-fogatlanra. Feleakkora volt, mint az "eredeti", de ez nem is volt gond.
Fogatlan közelebbről is megszaglászta a művet, ám még így se tudott véleményt nyilvánítani, felrepült, hogy onnan is megnézhesse. Úgy ment 2-3 kört, mígnem ránk nem mosolygott:
- *Te!... Ez tetszik! Minden szögből tökéletes! :-)*

Huh, szóval magától, az Alfától kaptam ( bocsi Opál, kapTUNK) dicséretet! Olyan érzésem van, mint amikor az angol királyné lovaggá üti a Beatles tagjait ( namindegy, lehet, hogy ebből egy szót se értettél! XD).

Ja, és a randi maradt a nap betetőzéseként:

-Most eltáncolom mit gondolok rólad!- jelentettem ki, és hip-hopra váltottam. Ez az egyik tánc, amilyet még mindíg nem láttak ezek a szegény vikingek:


- Huh!...Hűha, ez dögös volt!
- Tegnap amúgy min ábrándoztál? -kérdeztem tőle.
- Áh, semmin!
- Nah, bökd már ki! Nem úgy néztél ki!
- Mit kíváncsiskodsz bébi! ( felkapott, és forogni kezdett velem)
- Áh, neee! :-D Tegyél leeeee!
- HAHAHAHAHA!
- HAHAHAHAHA!....Na végre! :-)
- :-) Valld be, hogy jó volt bébi, előttem nincsenek titkaid!
- Nincsenek is....de neked vannak előttem! Ki vele!
Takonypóc a nyakát vakargatta.
- Nos...még gondolkozom rajta! De azon a hétfőn, amikor megtáncoltattad a sárkányokat, szereztél egy pontot ahhoz, hogy végül dűlőre jussak!
- Na de miben?!
- TITOK!...Tudod mit, inkább megsúgom!...
Közel hajoltam hozzá, ő meg már fonta is körém a karjait: meg akart csókolni....
- ROAAAAAAAR!!!!!
- RÁAAAAARRRR!
- Az istenit Kampó, még csókolózni se hagysz nyugton?!- csattant fel Takonypóc, és kitrappolt, én utána.
- Opál!! Opááál!
A két sárkány ugyanabba az irányba fordulva üvöltött valami után. Én azonnal térdre vetettem magam, és a földet kezdtem nézni.
- Itt valaki járt!....Lábnyomokat látok! De vajon ki lehetett?
- Ne engemm kérdezz! Én nem tudok lányomból olvasni!!!- akadékoskodott a srác, de Kampó elcsitította egy morgással
-*Hallgasd már végig, ne dumálj!*:

- Szóval itt valaki kileshetett minket!- állapítottam meg lefagyva. És az volt a legrosszabb, hogy azt se tudtam ki lehetett az az alattomos!
- Nyugi Kiwi, csak valami asszony lehetett, aki csak most ért haza egy vendégségről-!
- És olyan hülye volt hogy a házam előtt ment el?! Nem hiszem!
- Én igenis úgy gondolom itt senki se járt! Na és ha csak egy ártalmatlan gyerek volt?
Olyan meggyőződéssel mondta ezt, hogy elhittem neki.....
- Akkor, ideje aludni egyet!- vontam vállat- Ja, és ha meggondolod magad, mond el a titkod! :-)
- Most is elmondhatom bébi!- és felém lépett, de megbotlott egy kőben, és eltaknyolt előttem a porban ( hihi!)
- Hihihihihi!.....Ezt egy "még-nem-igazán-akarom-kinyögni-a-kicsike-számon"-t jelent!- kuncogtam, és a fejemre vettem a csavart szarvas vikingsisakot.

Kiwi, a viking

2 megjegyzés:

  1. Tegnap este olvastam el... de csak most esett le h min gondolkoozott Taknyi :o :D éés.. nagyon cukik lehettek a sárkányok :3 *-* várom máár a csütörtökii réészt :) Imádom a blogod ♥♥♥ :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :-*

      Hamarosan nevet is kapnak a sárkányok! :-D

      Törlés