2014. november 27., csütörtök

Pár kép, ami szerintem nektek is tetszeni fog! :-), és SPOILEREK


Viharbogár: Vissza fogok jönni hozzád!
Fogatlan: Ne felejs el!

Na, ezt nem kell fordítani.....fangirl reakció, aminek a nyelvén mi nagyon jól értünk! :-D
Amúgy én, és a barátnőm pont így viszonyolunk a HICSTRID-hez! X-)
*fangirling*!!

 - FOGATLAN! JÖSSZ LE ONNAN?!
Jajajaaaa!.....Olyan igaz! :-/

LOL!
Hablaty is fiúból van na, nem csoda, ha nem meri mindíg Asztridot bámulni!

avagy:
A kínos perc, amikor a 10+5=30-cal!

BYE CAMERAMAN!!



Remélem tetszettek! :-)
Nyugodtan elvihetitek, nem a sajátjaim!....majd később, ha még felgyülemlik egypár ilyen, szívesen megosztom veletek!

És ha már itt vagyok, még bejelentek pár dolgot:
1. Már van 9 drága olvasóm, aki hűséges sárkányként követik a blogomat. Először is, imádlak titeket, és kérlek, bíztassátok ismerőseiteket is, hogy ők is iratkozzanak fel!
LÉTSZIIII!

2. Nos....az, hogy a születésnapom december 15.-én lesz, és addigra olyan sok dolog fog történni, hogy...nos, nem tudom visszatartani magam, hogy nem adjak ízelítőül pár mondatfoszlányt az elkövetkező részekből, és naplórészletekből, nem időrendi sorrendben, csak azért, hogy ne kezdjetek el még sejteni semmit!

"-Héj, mit csináltok odalent?!"

*- Ah, néha olyan kiborító tud lenni!*
*- De mégsem cserélsz gazdát...vagyis mégiscsak szereted őt!*

"- Hát jó...igyekszem a régi szebb időkre gondolni!"

" -Olyan szemetek, hogy nem díjazzák a konyhaművészetemet!"

"- Ajándékot? Nekem?"

"- Így csak rontasz a helyzeten!  Elhiteted velem, hogy MEGINT rosszul döntöttem az életemben!"

"- Mást kell csinálni vele! Túl erős, és szép ellenfél!"

"- GYERE, FOGD MEG A KEZEM!"


Ha kérdésetek van, a kommentekbe, vagy a Google+-on keresztül, cseten zúdítsátok rám azokat! :-)

Na sziasztok!















Kiwi, a viking


Ja, és mégvalami:
7-2 arányban Takonypóc győzött Halvér felett!


9 megjegyzés:

  1. Kőfej előtt lefogtok buknii :D 100% igazam van? és jók a kéépek :3

    VálaszTörlés
  2. CSITT!!
    Erre nem válaszolok! :-)

    Van Google+-od?
    Vagy Gamiled?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oksi :3 öhmm... nagyon kíínos helyzeet de ha máár beszélhetnéénk akk kicsit elmagyarázhatnáád a google+ használatáát xdd.. tudod kicsit hülye vok ehhez :/

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Kiwi, a viking reakciója:

    Lányok!
    Én nem értem mi ez a nagy susmus, hogy le fogunk bukni Kőfej előtt! Még mindíg Takonypóccal járok, és szerintem nem lesz semmi baj!
    Micsoda pletyka!-rázza a fejét, majd leül Opál mellé.
    * Nos...én is így gondolom!*
    - Ugye!- mosolyog, és megbabusgatja a sárkányt- Nem érhet hármunkat semmi baj!
    *- Vagyis négyünket! Kampó!*
    - Ja bocsi, tényleg! :-D
    Szóval...ez van! :-)

    VálaszTörlés
  4. vááá, már annnnnyira várom a részeket!!! *_____*

    VálaszTörlés