2014. november 26., szerda

naplórészlet 5

Hétfő:  Hiper-szuper fejleményeket hoztam!!
Opálnak van egy plusz szárnya!!!
MEG HOGY FIÚÚÚÚÚÚ!!!!!!
Pont ma jöttünk rá Valkával a tengerparton!
Nem gondoltam volna, hogy Opál ilyet is tud, most totál úgy érzem magam, mint Hablaty anno abban a sárkányparadicsomban: rájöttem, hogy a hátasom mást is tud, mint a repülés!

Ja, és amikor hazaértem felettébb érdekes ajándékot találtam a házam előtt: egy bazi nagy narancssárga masnival átkötött farakást!!!
-Atyaisten!- morogtam- Ki lehetett ez a barom, aki IDE pakolt le?! Ha megtalálom, igérem én ki fogom verni a-!
Az egyik farakáson egy szívet találtam egy csatabárddal az egyik oldalában.
" Mily' eredeti! Mily' vikinges!.....Mily' Takonypócos!"-ráztam a fejem vigyorogva, mert ekkor azonnal beugrott, hogy ki lehetett az a jótét-lélek.....helyesbítek, az a barom, akinek előbb meg akartam nyúzni az irháját.... XD

Kedd: Ma csak sétálni indultam be a havas főtérre , de meglepődve vettem észre, hogy ezek a gyogyós vikingek már most elkezdték építeni a bódékat a Snoggletogi vásárra.
- Jobb korán, mint soha!- mondta nekem egy vikingasszony.
Ahogy így nézelődtem, belerohantam valakibe. Vajon kibe? X-)
- Jaj, bocsi Takonypóc! De béna vagyok!
- Semmi bébi!- Mi szél hozott erre?
- Áh, csak ez a kis vásár! -mutattam körbe- Lehet már venni itt valamit?
- Igen, nagyon király cuccokat találtam! Például ezt itt!
És egy rántással előrehúzott valamit a háta mögül.
- Egy suba?- hasított belém a felismerés.
- Igen! Király mi?- kérdezte ragyogó arccal. Én gondolkozva fordítottam el a fejem.
" Hah, ez király! Ha tudná, hogy a 21. században már senki sem hordana ilyet!...namidnegy, nem akarom lelombozni"
- Igen, valóban az!
Ekkor a szél fújni kezdte a hópelyheket egyenesen a fedetlen helyeimre.
- Ssssz! Juj, áh!- ugrándoztam, és vadul lehelni kezdtem magamat.
- Te fázol?
- De jó hogy rájöttél!- mérgelődtem.
- Várj, van egy ötletem.
Ekkor a suba a vállamon landolt. Melegnek nagyon meleg volt és puha, de nehéz is: de nagyon!!
- Na? Már jobb?
- Igen, már egyáltalán nem fázom!
Takonypóc grimaszolt.
- Téééényleeeg?
- IGEN, ha mondom!
- Inkább mond azt, hogy ráz még a hideg!
- Miért?
- Csak!
- DE MIÉRT?!
- CSAK!
"Na, ez reménytelen!"- forgattam a szemem- "de üsse kő, kimondom! Csak egy mondat!"
- Na jó- vontam vállat, és eltorzítottam a hangomat- Ráz még a hideg, és még át is fagytam itt-ott!
- Akkor felmelegítelek!- lelkesedett föl Takonypóc.
A fejemet elkezdte a szájához tolni, hogy megcsókoljon...
PUFF!!!

Ijedten pattant ki a szemem, de Takonypóc nem volt előttem!
Volt-nincs! Hova tűnhetett?!
- ROHADT, BÜDÖS KÖLYKÖK!- káromkodott valaki a talaj felől- ADOK ÉN NEKTEK HÓCSATÁT!!
A srác volt az, és a fél arcára, egy termetes hógolyó volt felkenődve.
- Várj, felsegítelek!- nyújtottam a karomat, de ekkor engem is egy hatalmas ütés ért hátulról, mitől előrebucskáztam, egyenesen rá.
- A francba!- szuszogtam, és a körmömmel próbáltam leszedni a Hófehér Lövedéket a hajamról, ami szó szerint rátapadt a fejem tetejére.
- Leszállnál.....ró-rólam?- szólalt meg alattam Takonypóc.
- Jaj, bocsi!- mondtam, majd mindketten a talpunkra álltunk.
Takonypóc nem hagyta annyiban. Megragadott egy hatalmas kőkalapácsot az egyik pultról, és a pimasz gyerekek után vetette magát.
- VÁÁÁÁÁÁÁH!!- ordította- GYERTEK CSAK IDE TI KIS PORBAFINGÓK!!
- Ne! Ne izgasd föl magad!- szóltam a vad rinocéroszként csörtető srác felé.
- Bocsi bébi, fontos dolgom akadt!....-kért elnézést- Na rohanok, majd talizunk szépségem!- és továbbcsörtetett a sikító gyerekek nyomába.
" Hát igen!-bólogattam kárörvendőn- "Jorgerson-bácsinak, a híres gyermekpusztító barbárnak sosincs egy szabad perce sem!"
Felkacagtam, majd komótosan hazaballagtam, mert a fogam is vacogni kezdett, és a szájam is egyre jobban lebiggyent az arcomon:
"Majdnem kaptam még egy csókot!....."


Szerda: Elkezdtem építeni egy tök király hó-Fogatlant....még csak alakulgat, de Opál szerint már most kiköpött mása az eredetinek. Könnyű neki mondania, Ő csak ott ül mellettem egy hókupacon, és onnan nézi kritikus szemmel a műveimet.
Ezen a képen annyira közömbös volt, hogy még az evezői is világoszöldre színeződtek:

Na mindegy is, most gondolkodok pár új, és vicces dolgon is ezen a télen, de olyanokra, amiket még nem látott Hablaty se, és a többiek se...! 
Igérem!...

Kiwi, a viking


7 megjegyzés:

  1. Sok sikerlt a SnowFury-hoz! ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz! :-)
      Azért néha beugorhatsz segíteni az építésben! :-)

      Törlés
  2. remélem Taknyi el kapja őkeet xdd egy kicsit nyálas réész maradt ki xd :3 éés lenne egy kérdésem is... nem nagyon ide tartozik de nem tudod hogy hol találom meg a" Where no one goes" -t magyar felirattal kerestem kerestem de nem találtam sehol...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy rosz hírem angikfany kfany!
      Sajna még senki se fordította le magyarra....ezért fogom majd ÉN!
      Gondolkoztam már ezen, talán még a télen magyarosítani tudom nektek! :-)

      Amúgy:

      Taknyi?!...Érdekes név, megfontolom! XD

      Törlés
    2. Ja, és hogy érted, hogy "egy kicsit nyálas rész maradt ki"?

      Törlés
    3. De jóóó :3 már váárom :) és.. Nekem ez jutott eszembe 4 évvel ezelőtt amikor elősször meg hallottam azt h "Takonypóc" xdd éés.. magam sem tudom este mindíg hülyeségeket írok :P olyan mintha részeg lennék xdd és másnap amikor meglátom mit is írtam... fejemre csapok és próbálom elfelejteni :P

      Törlés