2014. november 6., csütörtök

37 Az Ezüstös Hold Éjszakája

Te általában örülni szoktál annak, ha reggelizés közben négyen is kopogtatnak az ajtódon?
Nem tudom, hogy Te hogy gondolod, de én nagyon szeretem: végre valami izgalom az életemben!
Azonnal felugrottam és egy hatalmas lendülettel feltéptem az ajtót: Viki, Mystral, Katrina, és Vera állt ott.
- Sziasztok lányok! Mizujs?- öleltem meg sorra mindegyiket.
- Jól! Igazán jól!- bólogatott Viki.
- Prímán!- tette hozzá Mystral, majd Katrinához fordult, aki beszélni kezdett:
- Hol voltál péntek este?
A mosoly lehervadt az arcomról.
- Mert bementünk a házba, de csak egy égő gyertyát, a kabátodat, és persze a hűlt helyeteket találtuk!- magyarázta Vera.
Már nyitottam volna a számat egy kamu-magyarázatra, amikor felettünk megjelent Kampó, rajta Takonypóccal.
- Jóóóreggelt lányok! Mi folyik odalenn?
- Csak dumcsi!- vontak vállat amazok.
Takonypóc rám nézett, de egy ideig kereste a megfelelő szavakat, na és a megfelelő hangsúlyt.
- Mostmár minden okés?- bökte ki végül érzelmesen.
- Igen, mostmár minden az!...mint Opál!- válaszoltam mosolyogva.
- Akkor folytassátok a csiripelést! Nem zavarom tovább a csajos gyűlést!- intett Takonypóc, és el is ment.
Mystral tanakodva vakarta a fejét.
- Hát ez mi volt?- fordult felém, utána a többiek is.
"Bravó Takonypóc! Mondhatom épp a legjobbkor bukkantál fel!"-dohogtam magamban-"Itt az alkalom a Legcikisebb Válaszra"
- Múlthét pénteken....ő elvitt engem.
- Hova?-figyelt fel Vera.
- Hát...egy éjszakai repülésre!
- EGY ÉJSZAKAI REPÜLÉSRE?- ismételte el Katrina, majd egy "Jaaj, ez de romi!" mosolyt öltött az arcára. A többiek inkább izgatottabbak letek,  mintsem nyugodtabbak.
- Vele?! Pont vele?- kérdezte Mystral.
- Miért? Hogyhogy?!- csatlakozott Viki.
- Mi folyik köztetek,- settenkedett mellém Vera, hogy jól a fülembe mondja ezt a kérdést.
- AKKOR MOST JÁRTOK?!- kiáltottak fel mind a négyen.
- Ssst! Csendesebben!- csitítottam őket- Inkább sétáljunk, majd mindent elmagyarázok!
És így is tettem. Mindent eléjük tártam a gyanútól a lekaratézáson át, a legelső éjszakai repülésig.
- Szóval most teljes káosz van a fejemben, mikor mit tegyek...de az fix, hogy nem igazán vagyok szerelmes belé!- fejeztem be.
- Nos...az elmondottak alapján ez már nem hihető kifogás Kiwi!- vigyorgott Mystral- Süt róla, hogy TÉGED akar meghódítani!
- Ha nem figyel rá Kőfej, te biztosan fogsz! Ez a mottója, és minden alkalmat megragad, hogy csilloghasson: Ezt Asztridtól tudom!- szólalt meg Vera.
- De...akkor mit tegyek?
- Én nem adok tanácsokat Szerintem ez egy olyan dolog, amit nem nekünk, hanem NEKED kell megoldani, ezért a mi ötleteink alig érnek valamit.-mondta Katrina, majd a lányokra nézett, aki némán bólogattak- Csak ennyi: Halgass a szívedre!
- Najó, most hogy ezt megvitattuk, találjunk ki valami murisat!
Szokás szerint Mystral váltott témát. Ő nemigen fecsérel sok időt érzelmekre, annál többet a mókára...és ez nem is olyan rosz tulajdonság! :-)
- Kössünk fel valakit egy fára!
- Ragasztózzuk be a kilincseket!
- Lopjunk el egy sárkányt!
- Ijesszük meg őket!
Csak úgy repkedtek az ötletek. Egy csomó jó dolog hangzott el, de én valami igazán újat akartam, ami lehet, hogy soha sem fog kiderülni.
- Tegnap milyen volt a hold?- gondolkoztam hangosan.
- Hát...azt hiszem...hogy nem tudom!- tanácstalankodott Mystral.
- Szerintem telihold volt!- jelentette ki Viki.
- Neem dehogy, tegnap még hiányzott belőle egy kicsi!- javította ki Vera.
- Ja, tényleg...akkor kicsit-telihold volt!
:-D
- Pompás! Tökéletes a cselhez!_ derültem fel- Azt találtam ki, hogy bemesélhetnénk nekik egy babonát. Egy olyat, ami nem is létezik! Pont, ezen az éjszakán kel fel az Ezüstös Hold...és az a pár, akik a közelébe jutnak, és összefogódzkodnak, teljesülhet egy kívánságuk: egy közös kívánságuk!
- Ez jó ötlet!- helyeselt Katrina, Viki, és Vera.
- ....és nyálas ötlet is!- húzta el a száját Mystral- Én tuti nem fogok Halvérrel összefogódzkodni!
- Nem fogsz!- ígértem meg- Akkor gyertek, kezdődik a mesedélután!
Kuncogtunk.

***

- Hűűha!....Ez tök jól hangzik! Ugye srácok?
Hablatynak felettéb tetszett, amit meséltünk, és ebben Asztrid, Halvér, Takonypóc, és Kőfej is egyetértett....kivéve Fafejt.
- Ez egy kitalált baromság!- rázta a fejét.

- Akkor te akár otthon is maradhatsz!- förmedt rá Asztrid.- Ez tök bulis dolog, én legalábbis kipróbálnám!

- Kiwi, tudjátok mit kell csinálni először? Kell valami tárgy a varázslathoz?
" Varázslathoz? Hah, ezek jól bekapták a horgot :-D"

- Nos....először is ez csak párban működik!- vette át a szót Viki- Úgyhogy mindenkinek választania kell valakit.
- Én már tudom kit akaroooook!- mondta Kőfej, és Takonypóchoz rohant, akiből a szuszt is kiszorította.

A srác segély kérőn nézett rám.
Én kézjellel mutattam neki hogy "Oké, ne pánikolj be!...
...Nézd hogy bukik rád! Légy nyugodt, itt a te alkalmad az ismerkedésre!"


- Oké, ők megvannak!..Ki kivel akar még?

- Hablaty ne hülyéskedj, logikus, hogy én Veled akarok lenni....Bocsi srácok!- pattant fel Asztrid.
- Micsoda megtiszteltetésben vagyok!- poénkodott Hablaty, majd a lánnyal együtt nevetni kezdtek.
- Ti, Halvér, és Fafej lesztek együtt!
Ők csak egy bosszús fújtatással válaszoltak....szívesen visszavontam volna, de hát most ez a párosítás jutott eszembe.
- Továbbá Viki Katrinával....
A két lány egymásra mosolygott
-....Viki pedig Mystrállal lesz párban!
- Hú, ez olya-....na és te Kiwi?- döbbent meg Viki- Neked nem lesz párod?
"Jujj, erre nem is gondoltam....kimaradok a saját bulimból!"
- Hát...én majd-!
- Szóval este 9-kor találkozzunk az öbölnél!- zárta le gyorsan a beszélgetést Hablaty, és a csapatka pár perc alatt szétvált....én egyedül maradtam...mint ahogy az életben is.

***

Otthon megint gondolataimba merültem....ezt Opál észre is vette.
*Gond van?*-morogta.
- Hát....jah- vetettem oda- Hazudtam a barátaimnak, és ők elhitték nekem...pedig csak viccből csináltam. És amikor párt kellett választani, én pár nélkül maradtam....úgyhogy én csak nézni fogom őket.
*Ezt te akartad magadnak-jött oda hozzám Opál- Most idd meg a levét!*
- Kösz Opál, ez sokat segített!- húztam össze a szemöldököm, és megfogva a gyeplőjét, gyalog mentünk a találkozás helyszínére.

***

Az ég tiszta volt. A hold hatalmasnak látszott, ám ugyanolyan színe volt, mind mindig. Ezt Fafej meg is jegyezte:
-Ez nem is ezüst
- De a régi emberek ezt a nevet adták neki, és punktum!- ütötte hátba Mystral.
- Igen!- helyeselt Katrina.
- Akkor hát....repüljünk is!- mutatott fel Hablaty.
A sárkányok egyszerre szálltak fel az égbe. A szájukban a tüzük perzselt, így szinte csak színes pontokat láttam az égen szállni....és most kapott el igazán a szomorúság.
" Micsoda egy piszok alak vagyok! Ekkora hülyeséget nem akarok sohasem tenni! Már most látom magam előtt a csalódott arcukat, ahogy látják, hogy nem teljesül a kívánságuk....Így, most egyedül maradtam, és nem lehetek fenn, mint a többiek....egyedül, mint a valóságban is. Senki sincs aki szerelmes volna belém, vagy úgy IGAZÁN szeretne...Hej, mi folyik odafenn?"
Az égen csak egy forgó pont-párt láttam. CSAK EGYET!! Hova tűnt a többi?
Ijedten álltam fel.
- Hahó!! Hol vagytok?!- kiáltottam.
- A hátad mögött!!- hangzott fel tíz hang is hátulról.
- Srácok!...De ti....nem kívántok?- lepődtem meg.
- Veled szeretnénk csinálni!- lépett előre Hablaty.
- De...az van a szokásban, hogy ketten kell-!- tiltakoztam.
- Blah-blah-blah, tojunk rá!- hadonászott Asztrid-
...Nehogy te, A Testvér, bocs Kiwi, a viking maradjon ki a csodából! :-)...Nem srácok?
- Igazad van!- jött az egyöntetű válasz.
- Óh, akkor mindenkivel pöröghetek?
- Hogyne....mindenki fog mindenkivel!...és ne felejtsd el Opálnak tüzet parancsolni!
- Óh! KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM SRÁCOK, IMÁDLAK TITEKET!- vidultam fel, és egy hatalmas ölelésre hívtam mindekit...én már csak ilyen vagyok! :-)

***

Opál szájában sistergett a fény, amikor körbenézett a levegőben, Épp kör alakban lebegtünk....majd elkeztük a páros-táncot a levegőben.
A levegő egy hatalmas sóhajtásként jött ki belőlem, és minden egyes kézfogás, minden egyes érintés kellemes volt számomra. Be is csuktam a szemem, miután körbenéztem mindenkin...és amikor Takonypóccal szorítottuk a másik csuklóját, hátrahajtottam a fejem, és elhittem, hogy most mind csillogó, fényes gyémántok vagyunk a világ hatalmas egén:



Kiwi, a viking

Ui.: Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én IMÁDOM ezt a számot!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése