2015. január 3., szombat

A magyar Í.N.A.S. szinkronhangjai

Sziasztok!

Most a HTTYD magyar szinkronhangjai hoztam el nektek....csak úgy érdekességből! :-)
Inkább nem kommentálom a képeket, a meglepődések során már én túl vagyok! XD


Hablaty: Hamvan Dániel:













Asztrid: Csifó Dorina:





Pléhpofa: Rosta Sándor

Bélhangos: Besenczyi Árpád
( amúgy ezt a pasast egy csomószor lehet látni lovas fogathajtó versenyeken!!!)

Halvér: Morvay Bence



Takonypóc: Berkes Bence

( :-O!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kőfej: Berkes Boglárka



 EZEK KETTEN AMÚGY TESÓK!!!!!! A LÁNY A FIATALABB, MÉG ASSZEM GIMIBE JÁR!!
Na és a kakaó az egészben hogy....a szereposztás szerint akkor A BÁTY udvarol a HÚGÁNAK!!

Fafej: Baráth István


Valka: Kéri Kitty







































Eret: Czető Roland


















Drakóról (Király Attiláról) sajna nem találtam!...bár, nem is sajnálom annyira! :-/

Vélemények, kommentek a kis fehér dobozba vándoroljanak!! :-) Sziasztok!

7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. :O Hablaty szinkron hangján lepődtem meg a legjobban :o Félelmetes XD

    VálaszTörlés
  3. Spongyabob és Fafej magyarhangja! :D

    VálaszTörlés
  4. Sztem Hamvas pontosan jó Hablatynak.Nincsen magyarázat,egyszerűen máshogy nem tudnám elképzelni.

    VálaszTörlés
  5. Húha... xD Kicsit fura, nem tom miért. :D Csak így fura látni h kik igazából. :D

    VálaszTörlés
  6. Én nem tudnám elképzelni, hogy ennek a pasasnak olyan "Hablaty" hangja van :D de végülis elég jól leszinkronizálta:3 http://www.deol.hu/kep/26981_1.jpg

    VálaszTörlés
  7. Tesó szerelem,de csak azért mert magyar-országon kevesebb a színész/énekes

    VálaszTörlés