2015. január 25., vasárnap

59 A Megvilágosodásom Napja

Mintha Hibbanton minden megállt volna.
Mintha minden nap ugyanolyan egyhangú lenne, mint az azelőttiek.
Még Hablatyék is csodálkoznak, hogy mennyire leülepedett minden: mintha nem is itt, hanem egy teljesen másik szigeten lennék ( vagyis lennénk) !
Ez most Hibbant sziget:

Az idő borzalmas, szinte mindent sár lep. Az emberek nyomottak az időjárás miatt, a sárkányok meg...hát...szintúgy.
Hetünk között megint meglazult a kapocs.

Hablatynak egy csomó teendője van, amit még az év elején meg kell tennie, hogy minden biztos legyen.
Asztrid mellette van, és segít, ahol tud.
Halvér bőszen bővíti a Sárkánykönyvet
Kőfej, és Fafej az erdőben bóklásznak, és egy nagy sártóba ugrálnak.
Takonypóc Kőfejékkel van ( XD )
Én pedig....
Napok óta kuksolok a házikómban, csak pár órácskát megyek ki néha friss levegőt szippantani.
Opál még kifejezeten élvezi a tapicskolást a ragacsos trutymóban.
Még ő az a jelenség, aki a leszívott agyúakat ( lásd: jómagam) is képes megnevettetni.

( két nap múlva )

A tegnapi "Opál-csőszködős"-napon megvilágosodtam.
Hát, visszakaptam minden életerőmet, és eltűnt belőlem minden közönbösség.
Mert amikor Opál kitért az egyik sárlabda irányából ( amit én dobtam neki), hirtelen szivárványszínben pislákolt fel a fél szárnya.
A színek! Szivárvány = vidámság! Vagyis...
Ez az, ami idáig hiányzott!
Semmi, de semmi nem történt idáig! Mert...
Mindegy is, jobb, ha nem fejtegetem tovább!
MEGVILÁGOSODTAM! VISSZAJÖTTEM!

Mintha két varászszót mondtam volna ki, abban a minutumban esni kezdett a hó.


Kiwi, a viking




1 megjegyzés: