2015. augusztus 3., hétfő

66. Strandolunk!

- Megérkeztünk!- lendítettem kezeimet előre.
Amit láttunk, az a fehér homokos, kissé sziklás tengerpart volt, amit komótosan nyaldostak a norvég-viking hullámok.
- Hurááá!- ujjongott tettetett örömmel Fafej, amivel rendesen lehúzta a hangulatot.
- Öööm, igen Kiwi, ez a tengerpartunk, nem tudom, láttad-e már!- mondta Hablaty úgy, mintha egy hülye lennék- Megmutassam neked, mit hol találsz?



















- Totál fogyatékosak nézel?- csattantam fel- Itt van a tengerpart, szinte egy köpésnyire a falutól! Mire jó szerintetek ez?
- A hajóforgalom miatt...inkább...-vont vállat Hablaty
- Tűzoltásra!
- Sárkány-fürdetésre!
- Ivásra!- csillant fel Kőfej szeme.
Én megráztam a fejem.
- Nem srácok, én másra gondoltam! A fürdésre!....Hát nem?
Néma csönd a válasz.
- Nem érzitek, hogy majd lesül rólatok a bőrruha?! Ilyenkor le kell dobni őket, és csobbanni egyet!
És már szaladtam is le a partra. Ők utánam.

***

- Na? Mit szóltok?- szökdécseltem elő a szikla mögül, szivárványszínű fürdőruhámban. Egy kék törülközőt is sikerült szerválnom még Otthonról, a strandolás előtt.
Hablaty és a többiek fülig vörösödtek.
- Mivan? Ennyire gáz?
- N-neeem, semmi ilyen, csak, khmmm, ez eléggé kihívó, és...
- Szeméremsértő!- egészítette ki az előző mondatot Asztrid- Nálunk...
- Nálatok?! Vikingeknél!? Ez?! Szeméremsértő?! Azt se tudjátok, miről beszéltek! Ha még ez se lenne rajtam, csak egy ágyékkötő, vagy még az se,  na az lenne szeméremsértő!!- hisztiztem.
- Kiwi! Nyugodj le, és szépen öltözz vissza!- utasította Halvér.
- Fogd be, Halvér! Francokat fogok ruhában fürödni! Nehogy azt mondjátok, hogy ti igen!
Mind a hatan egymásra néztek, majd alig láthatóan megrázták a fejüket.
- Komolyan, megőrülök tőletek!- ráztam a fejem- Le a cuccot, egy-kettő!




***

A homokba egy tucatnyi szívecskét rajzoltam, miközben Opálra gondoltam. Ez hihetetlen, ennyi ideig nem tarthat egy vetkőzés!
- Kész vagytok már!?
- NEEEM!!
Megforgattam a szemem, és újra belemélyedtem a rajzolásba. "-Ezek a vikingek túl szégyenlősek. Vajon mit tennének egy tucatnyi bikinis és alsógatyás csajjal, mondjuk a Balatonnál?"- nevettem el magam.
Aztán, ők is felbukkantak. Kőfej és Asztrid a bőr-és-fém-melltartójukban maradtak, a srácok az alsógatyát hagyták magukon.
Nos, ha egy fiúfaló, vagy nyápic modern-vikingcsaj lettem volna, tuti elhánytam volna magam a fiúktól... De nem tettem, inkább örültem.
- Erről beszéltem! Ugye mennyivel jobb?
- Hát...furcsa!- vallotta be Asztrid.
- Én fázom!- didergett Halvér.
- Peeersze! Nyáron! Nagyon vicces vagy, Halvér!- gúnyolódott Takonypóc- Rohanj MÉG MOST haza a télikabátodért!
Mindenki nevetett. Lehajoltam, és felvettem a felfújt strandlabdámat.
- Most labdázzunk!- javasoltam- Tudjátok, amit biztos gyerekkorotokban is játszottatok! Dobáljuk egymásnak, és közben beszélgetünk!
- Ez nem dedós?- nyűgösködött Fafej, rasztahaját birizgálva.
- Cseppet sem!...Na, kapd el!

A nap labdázással, futkorászással, és cicamosdással telt. És persze eközben felidéztünk egy csomó sárkánymentős-kalandot, ami ezelőt történt velünk.

Hogy mik voltak azok a sárkánymentős-kalandok? Jobb, ha nem fárasztalak vele titeket. Aki Hibbanton ilyenre adja a fejét, ugyanazok történnek meg vele, mint bármelyik másik sárkánylovassal. Úgyhogy ezekkel én nem foglak fárasztani titeket, vagyis nem írom le! :-)

A hangulat már annyira könnyed, és vidám lett, hogy táncra perdültem. A homok csak úgy repkedett a talpam alól.

(( Clean Bandit - Come Over ))


Kiwi, a viking


7 megjegyzés:

  1. Tök jó lett! xDDD Elképzeltem a fiúkat! XDXDXDXD

    VálaszTörlés
  2. Ez azt jelenti, hogy túl élénk a fantáziád! XD
    Amúgy köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
  3. Hú, nagyon jó lett! :D Én is elbírom képzelni őket. XD

    VálaszTörlés
  4. Fúúújjj Halvért inkább nem akartam volna elképzelni :0 Am jó let :)

    VálaszTörlés
  5. Kicsit sokat kellett várni de nagyon is megérte.Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  6. Egyébként már megakartam kérdezni,hogy ebben a történetben a modern korban is vannak sárkányok?

    VálaszTörlés
  7. Szia készítettem én is egy blogot és kíváncsi vagyok az ŐSZINTE véleményedre(még kezdő vagy).

    http://httydtortenetek.fanoldal.hu/

    VálaszTörlés