2015. július 21., kedd

65 Strandolunk! ( Epizód-mézesmadzag )

- Gyertek már srácok! Mit vánszorogtok úgy, mint egy agyoncsapott jak? Na, csipkedjétek magatokat!
Én, és a srácok körülbelül így nézhettünk ki:












A ritka nagy meleg totálisan rászállt az agyukra, csak én vezettem a sort, lelkesen.
- Nagyon jó lesz, és hűsítő!...Majd meglátjátok! Több hónapnyi szigetfeltedezés, és "sárkányvadászat" után, igazán ránk fér egy kis móka!
- Vagy egy jó kis alvás!- törölte ki a csipát a szeméből Fafej.
Hablatyról kis patakban folyt az izzadság az arcán. Tejbetök mosollyal fordultam hozzá és a többiekhez:
- Majd hamarosan megszabadulhattok mindentől, ami most rajtatok van! :-9

Kiwi, a viking

3 megjegyzés:

  1. Jó lett! =) Csak kicsit rövid.. :/ De attól még tetszik. :D A gifet elkérhetem? ☺

    VálaszTörlés
  2. Perzse, elkérheted! :-D
    Ja, és a címben benne van, hogy "mézesmadzag", szóval ez csak egy ilyen kedvcsináló a folytatáshoz!

    VálaszTörlés