2015. szeptember 29., kedd

ÚRISTEN!!! A BLOG MÁR ELMÚLT 1 ÉVES!!!

Szent Thor...!
Most nézem csak, hogy szeptember 8.-án írtam életem első blogbejegyzését, életem első blogjába, vagyis ebbe! Ez azt jelenti, hogy a blog már el is múlt
1. ÉVES!!!

Egy "kicsit" pipa vagyok magamra, hogy erről megfelejtkeztem, na de...Eh, ez az én formám.

Úgyhogy, most köszönetet mondok annak a 23 rendszeres olvasómnak, hogy követik a blogomat, és szeretik a sárkányokat!!! :D 23 ember!!! Az nagyon sok...!

És most ragadom meg az alkalmat arra is, hogy bocsánatot kérjek a HATALMAS szünetért... Igen, nyárra ígértem epizódokat, de, valljuk be, lusta voltam :/ Ezen kívül most 8.-os lettem, és tepernem kéne, tanulnom. Nagyon kéne az a média szak!! Vagy az animátor szak! :D...Ami összejön!

Ja, és "szív-ügyeim" is vannak!... De erről nem mondok részleteket!

Ennek az évfordulónak alkalmából most nem csinálok nagy csinnadrattát, inkább fölfedem az igazi arcomat:










További szép napokat nektek! :*

Kiwi, a viking

4 megjegyzés:

  1. váááá *---* am én is elfelejtettem az enyémét kiírni :OO és boldog szülinapot a blogodnak! :D én még azóta is nagyon várom h tovább írj! ;)

    VálaszTörlés
  2. Mikor írsz végre?Már június van!Nyári szünet!!

    VálaszTörlés