2015. június 14., vasárnap

63 Az évforduló

Mint tudjuk, Hibbanton nem olyan melegek a nyarak, mint otthon. Ma is egy szellős, de napsütéses napra keltem fel.
Kinyitva az ajtót azonnal szemembe ötlöttek a díszek, amik szinte minden fára rá voltak csavarva, és egyszerre hullámzottak a levegőben.
Akármerre néztem, ugyanez fogadott. Kíváncsi voltam mi folyik itt, ezért rögtön Hablatyhoz indultam, hogy megkérdezzem tőle.

***

- Ma van annak a nagy napnak az évfordulója! Hogyhogy nem tudtad?!- kérdezett vissza Hablaty.
- Milyen napnak?
Hablaty visszahőkölt. Eléggé meglepődött, és láthatólag meg is sértődött, amiért nem emlékezem arra a valamire. Vett egy nagy sóhajtást, és elkezdett szavakat mondani, hogy rájöjjek:
- Drakó Vérdung, háború...Apám halála...
A szemem felcsillant.
- Óóó, mostmár tudom!
Hablaty csöndben bólintott.
- Rendben!
- Ja, és lesz valami megemlékezés, vagy ilyesmi?- kérdeztem.
- Nos...-mondta Hablaty- Az a nap eléggé...ehm, eseménydús volt. Tudod, történtek rossz, meg jó dolgok is. Ezért nem iszogatás-mulatozás lesz, hanem...Csak egy kis megemlékezés!... :-)
Bólogattam, mert tőle igazán nem számítottam másra.

***

Mindenki ott állt a falu közepén. Az ember morajlás nagyon hangos volt, még egymást is alig hallottuk.
Aztán, megdördült a gong, amit Bélhangos ütött meg. Hangjára egyszerre gyúltak fel a lámpások.
Akkora fényesség lett a sok kis pontocskáktól, hogy egy nagy, sárga burok borult felénk. Eközben mind átgondoltuk, és megemlékeztünk arról a napról.
Valka megölelte fiát.
















ÉS EZZEL ELKEZDŐDIK A NYÁRI ÉVAD!!!
(( Persze befejesére kerül a Sárkányverseny eseményei is, röviden a húsvétról is szó lesz ( Hol van az már? XD ),  illetve megsűrűsödik az epizódok száma is, hisz' be kell hoznom a tavaszi lemaradást, most látom hogy szinte akkor semmit sem írtam! :-O
A nyári évadban kiderül, miért volt esemény nélküli a tavasz, hogy alakul Kőfej és Takonypóc kapcsolata, és egy új hátasjelölt bukkan fel a színen, Opál nagy bosszúságára!- Csak ennyi! :-D ))

Kiwi, a viking

4 megjegyzés:

  1. Jó lett! Várom a következő részeket! :)

    VálaszTörlés
  2. Végre egy új rész!!! Nagyon jó lett! Várom a folytirt!

    VálaszTörlés
  3. Akkor te nem jössz össze Takonypóccal??:((
    Am NAGYON JÓ rész lett, várom a folytatást!

    VálaszTörlés